Novinarska konferenca

Pariz, 29. 9. 2016. SEAT je izbral pariški avtomobilski salon za prizorišče, na katerem razkriva podrobnosti največje ofenzive izdelkov v svoji zgodovini. Po Ateci bo SEAT leta 2017 posodobil model Leon, predstavil peto generacijo Ibize in zaključil linijo novih izdelkov s premierno predstavitvijo v sekciji crossoverjev z novo SEAT Arono, ki so jo prav tako razkrili danes. Arona je ime mesta na kanarskem otoku Tenerife in ime kraja v italijanski regiji Piemont. Novo SEAT Arono bodo razvili in izdelali v SEAT-ovi tovarni v Martorellu v Barceloni.

Predsednik SEAT-a, Luca de Meo, je pojasnil, da »bodo modeli Leon, Ibiza in nova Arona skupaj z Ateco okrepili SEAT z vidika komerciale, financ in ugleda znamke. Leto 2017 bo za SEAT zelo posebno.«

Ateca X-Perience, nova SUV-izkušnja

Podjetje trenutno v Parizu promovira novo Ateco X-Perience, ki bo skupaj z Ateco od današnjega dne do 16. oktobra v središču pozornosti. Ateca X-Perience je drznejša različica SEAT-ovega prvega športnega terenca, ki zdaj že predstavlja tretji steber podjetja. V prvih mesecih po predstavitvi je dosegel že več kot 21.000 naročil, več kot 39 milijonov obiskov na spletni strani in 1,5 milijona konfiguracij prek spleta. Ateca X-Perience, ki jo je navdahnila mediteranska kultura, izraža svojo najdrznejšo, terensko plat ter dokazuje zmožnosti in bodoči potencial družine Ateca.

SEAT-ov razstavni prostor: 4D-izkušnja, ki omogoča doživeti znamko

Pariški avtomobilski salon je idealno prizorišče, kjer lahko SEAT razkrije vizijo podjetja, ki povezan avtomobil postavlja v središče mobilnosti v prihodnosti. Posebej za to priložnost so zasnovali inovativni dvojni razstavni prostor, ki je drugačen od vsega, kar smo do zdaj videli na avtomobilskih salonih. Zasnovali so ga z namenom 4D-izkušnje, ki obiskovalcem omogoča doživeti in začutiti znamko, prav tako pa Barcelono. V skladu z vedno večjo vlogo digitalizacije v korporativni strategiji podjetja slogan »SEAT always ON!« služi kot navdih za predstavitev znamke v Parizu. Na razstavnem prostoru je postavljen 4D-amfiteater, kjer neprestano poteka tiskovna konferenca in kjer konfigurator z uporabo tehnologije BitBrain prilagaja SEAT Ateco glede na čustva obiskovalcev in njihov mentalni vložek.

V zunanjem delu razstavnega prostora sta med drugim tudi tiskovna soba ter kraj za sprostitev in druženje, da lahko obiskovalci doživijo in izkusijo znamko. V Barceloni zasnovan koncept bo izpostavil modernost mesta in njegovo vlogo kot mednaroden standard urbanističnega načrtovanja. Vse to so tudi SEAT-ove vrednote.

SEAT je pripravljen preiti na višjo raven

V prihodnjih desetih letih bo avtomobilski sektor doživel revolucijo z inovacijami na področju elektrifikacije, digitalizacije, novih storitev mobilnosti in povezanih avtomobilov. V odgovor na te izzive je SEAT sestavil raznoliko Ekipo za enostavno mobilnost, ki bo vodila preobrazbo podjetja na treh glavnih področjih delovanja: digitalizacija ter raziskave in razvoj, uporabniška izkušnja in poslovni razvoj.

»Naša vizija mobilnosti v prihodnosti v središče uporabniške izkušnje postavlja povezan avtomobil. Avtomobil želimo uveljaviti kot storitev, ki ponuja digitalno, povezano izkušnjo,« je poudaril Luca de Meo. »Da bi pripeljali SEAT na višjo raven ni dovolj le trdo delo pri nenehnem izboljševanju izdelkov in storitev za stranke, ampak se moramo poslužiti revolucije v sektorju, da bi prevzeli vodilno vlogo v novih trendih. Naše sanje so, da bi SEAT kot znamka ponujala najenostavnejšo izkušnjo mobilnosti v hitro spreminjajočem se okolju,« je dodal.

SEAT želi prevzeti vlogo vodilne znamke na področju povezljivosti in digitalizacije. Podjetje je že postalo prvo v avtomobilski industriji v svetovnem oziru, ki ponuja aplikacijo, združljivo z vmesnikom CarPlay, kar omogoča predvajanje vsebine iPhona v avtomobilu.

SEAT-ov cilj na drugem področju delovanja je izboljšati izkušnjo strank pri nakupu in pri s tem povezanimi storitvami. V skladu s to zavezo je znamka ustvarila SEAT Live Store, pionirsko platformo, ki strankam omogoča zelo podroben pregled avtomobila od blizu v virtualnem svetu. SEAT se je s podjetjem Amazon France tudi dogovoril, da komercializira Mii by Mango prek tega spletnega trgovskega velikana.

SEAT se bo usmeril v poslovni razvoj, in sicer v uporabo novih ekosistemov mobilnosti, ki bodo služili kot odgovor na izzive, s katerimi se soočajo mesta na področju urbane infrastrukture, prometnih sistemov in vozil. Primer te zaveze je podpisana pogodba med SEAT-om in Conectorjem, na podlagi katere bosta ustvarila program v pomoč zagonskim podjetjem v avtomobilski industriji in na področju mobilnosti. Prav tako pa bosta v Barceloni ustanovila raziskovalni center mobilnosti v mestih (CARNET).

SEAT, močan in pripravljen na največjo ofenzivo izdelkov

Digitalna transformacija podjetja poteka hkrati s konsolidacijo finančnih rezultatov in pripravo na največjo ofenzivo novih modelov. Pri SEAT-u napredujejo v smislu trajnostne donosnosti in računajo, da bodo leto 2016 zaključili z dobičkom. Podjetje je objavilo polletne poslovne rezultate za leto 2016, ki kažejo na 93-milijonski dobiček iz poslovanja, kar je 77 % odstotkov več kot v enakem obdobju leta 2015. Prav tako že četrto leto zapored narašča prodaja, kajti do avgusta so prodali 277.100 vozil. Po Ateci bo SEAT predstavil tri nove modele v prihodnjih letih - posodobljen Leon, peto generacijo Ibize in novo SEAT Arono.

4D-izkušnjo lahko doživite na tej povezavi: www.seatpms16.com

Spletna stran SEAT za zagotavljanje nemotene in izboljšane uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Z nadaljnjim obiskom in uporabo spletne strani soglašate z našo politiko piškotkov.
V redu