Novi predsednik uprave za prodajo in marketing

Wayne Anthony Griffiths (Dukinfield, Združeno kraljestvo, 1966) je 1. septembra 2016 postal predsednik uprave SEAT za prodajo in marketing. Griffiths položaj prevzema od predhodnika dr. Andreasa Offermanna (Opladen, Nemčija, 1956), ki je zdaj član uprave za prodajo, marketing in poprodajne dejavnosti pri znamki Bentley. Novi predsednik uprave SEAT za prodajo in marketing, ki je bil prej generalni direktor pri družbi AUDI AG v Nemčiji, bo v neposrednem stiku s predsednikom znamke SEAT Luco de Meom.

 

Sin prodajalca vozil je svoje poklicno življenje začel v družinskem podjetju, zlasti zaradi študija mednarodnega managementa in nemščine v Leedsu. Novi predsednik uprave za prodajo in marketing je že med letoma 1991 in 1993 delal pri znamki SEAT.

Predsednik znamke SEAT Luca de Meo je ocenil obdobje dr. Offermanna in prisrčno pozdravil Wayna Griffithsa. "Pod vodstvom dr. Offermanna so naše prodajne številke od leta 2013 narasle za 25 odstotkov. Tudi v letu 2016 bodo številke še naraščale. Želim se mu zahvaliti za njegovo strast in podporo. Griffiths bo področje prodaje in marketinga vodil v zelo vznemirljivem času za znamko SEAT in za avtomobilsko industrijo. Začeli bomo z največjo produktno ofenzivo v zgodovini znamke, potrebe strank glede povezljivosti in mobilnosti pa želimo izpolnjevati na najvišji ravni.

 

Kariera Griffithsa je zelo tesno povezana s skupino Volkswagen. Začel je pri družbi AUDI AG v Ingolstadtu leta 1989. Po obdobju pri znamki SEAT se je leta 1993 vrnil k znamki Audi, kjer je izpolnjeval različne funkcije v novem oddelku za marketing in prodajo, ki med drugim vključuje upravljanje prodaje za Španijo, Portugalsko in Grčijo. V nadaljevanju je bil Griffiths imenovan za asistenta predsednika uprave za marketing in prodajo. V letih 1997 in 1998 je vodil mednarodni oddelek za marketing maloprodaje.

Od leta 1998 je zasedal nekatere vodilne položaje na oddelku za prodajo družbe AUDI AG, med drugim je bil pristojen za severno in zahodno Evropo ter tuje prodajne regije. V obdobju med letoma 2005 in 2013 je bil odgovoren za prodajo na evropskem izvoznem trgu, dokler ni leta 2013 postal generalni direktor prodaje pri družbi AUDI AG v Nemčiji. Pod njegovim vodstvom je Audi postal vodilni v segmentu premijskih vozil v Evropi.

Wayne Griffiths se med rastjo podjetja vrača k znamki SEAT. Dobava vozil SEAT se je v prvi polovici leta povečala za 0,2 odstotka (skupno 216.800 vozil), k temu je pozitivno pripomogla tudi Ateca; dobava se je torej povečala že četrto leto zapored. Uspeh oglaševanja za modela Leon (+8,2 %) in Alhambra (+23,7 %) ter tudi trgov, kot so Turčija (+69,6 %), Švedska (+45,6 %), Avstrija (+17,7 %) in Mehika (+6,6 %), je spodbudil prodajo v prvih šestih mesecih leta.

 

Spletna stran SEAT za zagotavljanje nemotene in izboljšane uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Z nadaljnjim obiskom in uporabo spletne strani soglašate z našo politiko piškotkov.
V redu