Digitalna generacija SEAT

SEAT natančno posluša zaposlene, ki so rojeni med letoma 1980 in 2000 in ki predstavljajo 24 % delovne sile, in jih spodbuja, da skupaj iščejo delovne metode podjetja za prihodnost. V ta namen so na Facebook strani pripravili digitalno in inovativno delavnico z 32 sodelujočimi, mlajšimi od 28 let, ki so prispevali več kot 300 inovativnih idej. Zaposleni podjetja SEAT, rojeni med letoma 1980 in 2000, želijo delati v popolnoma digitalnem podjetju, ki je povezano in fleksibilno, kar tudi vodi do iniciativ, povezanih z razvojem avtonomije in fleksibilnosti v prostoru in času, promocije sodelovanja, stalnega, prečnega e-učenja ter spodbujanja soustvarjanja in internega sodelovanja.

Kreativna delavnica

Ena izmed značilnosti, ki so značilne za to generacijo, je pogosta uporaba digitalnih tehnologij in tesne komunikacije po družbenih omrežjih. Zaradi tega so delavnico izvedli v posebnem laboratoriju ter se na njej osredotočili na sodelovanje z mobilnimi napravami in na posebni strani na Facebooku. Hkrati so uporabili motivacijske videe, ki so bili navdihnjeni s platformo TED Talks, ter tudi tehnologijo pretočnega prenosa v živo in spletne seje. 32 mladih zaposlenih je sodelovalo s tabličnimi računalniki in pametnimi telefoni, sporočila in rezultati pa so bili prikazani na velikih zaslonih po vsej sobi. Povratne informacije so bile takojšnje in povezane z generiranjem najbolj priljubljenih tem za vsako predstavljeno temo. Ob sloganu "Prihodnost dela pri znamki SEAT" so analizirali štiri področja izboljšav: kultura in vodenje, razvoj in učenje, kompenzacija in izvedba ter delovne metode.

Podpredsednik znamke SEAT za človeške vire Xavier Ros se je pozneje sestal z udeleženci delavnice. "24 % od 14.000 zaposlenih pri znamki SEAT je rojenih med letoma 1980 in 2000, zanje se resnično zavzemamo," je Ros povedal med sestankom. "Za podjetje, ki teži k popolni digitalni preobrazbi, predstavljajo ti zaposleni ključne osebe za razvoj podjetja v prihodnosti." "To je jasna strategija, ki jo trenutno udejanjamo, zlasti zaradi dejstva, da je 53 % zaposlenih, ki so v letu 2015 stopili v delovno razmerje, mlajših od 30 let," je dodal.

Kako bo videti delo pri znamki SEAT v prihodnosti

Glede na najmlajše zaposlene v podjetju je na vseh ravneh najpomembnejša digitalizacija, in to pomeni dostop do tehnologije in povezljivosti ob uporabi sodelovalnih tehnologij ter tudi večjo fleksibilnost pri delovnih metodah in mobilnosti, prečnem sodelovanju ali ploskih hierarhijah. Prav tako so poudarili pomembnost motivacije, v tem primeru povezane s profesionalnim razvojem in stalnim, prečnim digitalnim učenjem. Smatrajo, da je pomembno biti pozoren na raznolikost in razvijati uspešne produkte, zelo pozitivno pa so se odzvali še na postavitev inkluzivnih sistemov v internih procesih. Zahtevane poslovne vrednote, ki so jih poudarili ti zaposleni pri znamki SEAT, vključujejo transparentnost, sodelovanje, enostavnost, dostopne vodje, s katerimi so v tesnem stiku, prav tako verjamejo, da mora biti delovni slog hiter, agilen in s prosto dostopnimi sistemi.

Stalno natančno poslušanje

Danes je Facebook stran teh zaposlenih živo orodje, s katerim v podjetju razvijajo projekte, ki so bili sproženi na tej delavnici, in s katerim oblikujejo nove iniciative.

Spletna stran SEAT za zagotavljanje nemotene in izboljšane uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Z nadaljnjim obiskom in uporabo spletne strani soglašate z našo politiko piškotkov.
V redu