Za najboljšo izkušnjo uporabniške strani
Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo naše strani sprejemate uporabo naših piškotkov (nujno potrebni piškotki). Piškotki, za katere potrebujemo soglasje (analitični in funkcionalni piškotki ter piškotki za personalizirane vsebine) bodo nameščeni šele po njihovi aktivaciji. Če se strinjate z uporabo piškotkov, bodo naši partnerji (ponudniki piškotkov in izvajalci storitev na področju informatike) obdelovali identifikacijske podatke. Za to spletno stran in piškotke je odgovorna družba Porsche Slovenija d.o.o.. Nadaljnje informacije o uporabljenih piškotkih in njihovi deaktivaciji najdete v naših
Aktiviraj vse piškotke

Rast že peto leto zapored

Prodaja vozil znamke SEAT v letu 2017 skokovito zrasla

18.01.2018

Martorell (Španija), 11. 1. 2018 - SEAT je v letu 2017 zabeležil občutno rast prodaje. Španski avtomobilski proizvajalec je skupno prodal 468.400 vozil, kar v primerjavi z letom 2016 predstavlja 14,6-odstotno rast oz. skoraj 60.000 več prodanih avtomobilov - leto poprej je namreč znamka kupcem dobavila 408.700 vozil. To je najboljši prodajni dosežek po letu 2001 in eden najboljših rezultatov v zgodovini znamke. SEAT je poleg tega 2017 zabeležil rast že peto leto zapored. Skupno se je od leta 2012 prodaja povečala za 45,9 %. Decembra je SEAT kupcem dobavil 32.900 vozil, kar predstavlja 12,9-odstotno rast v primerjavi z istim mesecem predhodnega leta, ko je bilo prodanih 29.200 avtomobilov.

Za občutno rast prodaje v letu 2017 je v veliki meri zaslužna Ateca. V prvem polnem prodajnem letu se je za novi SEAT-ov kompaktni SUV odločilo 78.700 kupcev. Ateca se je tako postavila ob bok Leonu in Alhambri, ki sta do konca leta 2017 dosegla nov najboljši prodajni rezultat. Prodaja Leona - največje prodajne uspešnice znamke SEAT - se je povečala za 2,9 % na 170.000 vozil, prodaja enoprostorca pa za 1,7 % na 31.200 vozil. Ibizo je v letu prenove kupilo 152.300 kupcev, kar je 0,6 % več kot leta 2016.

SEAT se je v letu 2017 uvrstil med najhitreje rastoče znamke v Evropi

SEAT-ov podpredsednik za področje prodaje in trženja Wayne Griffiths je te rezultate ocenil zelo pozitivno. "Doseženi prodajni uspeh je rezultat naše produktne ofenzive, ki se je začela leta 2016 z Ateco ter nadaljevala leta 2017 s prenovljenim Leonom, peto generacijo Ibize in novo Arono. Dosegli smo najboljši rezultat po letu 2001, obenem pa smo postali ena najhitreje rastočih znamk v Evropi in vse kaže, da bomo s trendom rasti nadaljevali tudi v prihodnje. Prenovili smo svojo produktno paleto, na prodajo v letu 2018 pa bo močno vplivala tudi Arona, zaradi česar smo zelo optimistični glede letošnjih rezultatov."

 

Zgodovinski rekord in ključni trgi

K odličnim prodajnim rezultatom je v veliki meri prispevala velika rast prodaje na ključnih trgih znamke. Na prvem mestu je Nemčija, kjer je bila prvič po letu 1991 spet presežena meja 100.000 vozil - skupno je bilo prodanih 102.100 avtomobilov(+13,4 %), kar je najboljši rezultat v zgodovini. Takoj za Nemčijo je Španija, kjer je prodaja zrasla za 23,1 % in je bilo skupno prodanih 95.100 vozil. SEAT je najboljši rezultat doslej dosegel tudi v Veliki Britaniji, ki je po obsegu prodaje z 18,3-odstotno rastjo (56.200 vozil) zasedla tretje mesto. Dva druga ključna trga, ki sta se uvrstila za Veliko Britanijo, sta Mehika (24.700 vozil, +0,7 %), kje SEAT še naprej beleži rast kljub težkim tržnim razmeram, ter Francija (24.200 vozil, +15,6 %).

SEAT je še izboljšal svoj zgodovinski rekord, dosežen v Nemčiji, Veliki Britaniji, Avstriji, Švici, Izraelu, na Češkem in v Maroku

SEAT pa rekorda ni dosegel le v Nemčiji in Veliki Britaniji, pač pa tudi v Avstriji (ta je postala SEAT-ov osmi največji trg), kjer se je prodaja povečala za 19,2 % na 17.500 vozil, v Švici, kjer je bila rast 29,0-odstotna (10.300 vozil), s čimer je Švica zaokrožila lestvico desetih najboljših, v Izraelu (8.800 vozil, +10,1 %), na Češkem (8.300 vozil, +1,4 %) in v Maroku (1.900 vozil, +7,0 %). Stabilna rast je bila poleg tega zabeležena v Italiji (18.100 vozil, +9,5 %) in na Poljskem (11.100 vozil, +24,8 %). Oba trga se prav tako uvrščata med deset najboljših.

 

2018, leto Arone in novega športnega terenca s 7 sedeži

SEAT bo leta 2018 nadaljeval produktno ofenzivo z lansiranjem novega športnega terenca, v katerem bo dovolj prostora za sedem potnikov. Ta se bo pridružil Ateci in novi Aroni, ki je prišla na trg v zadnjih tednih leta 2017. Premierno bo poleg tega predstavljena Arona s pogonom na stisnjeni zemeljski plin. Paleto SEAT-ovih modelov s pogonom na stisnjeni zemeljski plin sicer trenutno sestavljajo Mii, Ibiza in Leon.

Odlične prodajne številke imajo pozitiven učinek na finančne rezultate podjetja. V prvih devetih mesecih leta 2017 je dobiček iz rednega poslovanja znašal 154 milijonov evrov, kar je 12,3 % več kot v istem obdobju predhodnega leta.