SEAT CONNECT

Živite pogumno, živite bolje.

Vse je povezano. Vaš SEAT. Vaš svet. S storitvami SEAT CONNECT imate vse pri roki. Tako, kot mora biti.

Vse, kar potrebujete

Brezhibno sinhronizirano.

Prek aplikacije SEAT CONNECT (za iOS in Android), portala MySEAT ali vašega infotainment sistema. Upravljajte vse na enem mestu. Od varnostnih funkcij, oddaljenega dostopa, pa vse do spletnega infotainmenta. Olajšajte si življenje.

Aplikacija SEAT CONNECT

Safety & Service*

Vedno na spletu. Vedno varni.

Biti popolnoma povezan pomeni biti popolnoma sproščen. Kjer koli že ste.

  • Klic v sili samodejno opozori intervencijske službe, če je zaznana nezgoda.
  • Če potrebujete pomoč, lahko z gumbom za klic ob okvari pokličete naš klicni center.
  • Odgovore na vsa vprašanja dobite s pritiskom gumba za podporo strankam.
  • Uporabite načrtovanje servisnih terminov, če se želite dogovoriti za servisni pregled pri svojem trgovcu.

Oddaljeni dostop

Na voznikovem sedežu. Vedno in povsod.

Karkoli želite nadzorovati, lahko to preprosto naredite s pametnim telefonom.

  • Zaklenite in odklenite svoje vozilo.*
  • Preverite stanje luči, vrat in prezračevanja.
  • Uporabite parkirno lokacijo za prikaz lokacije svojega vozila.
  • Če je zaznan poskus kraje, prejmite obvestilo.*

Online-Infotainment*

Ves svet je cilj.

Z enostavnim dostopom in nenehno povezavo do vsega, kar boste morda potrebovali na poti prek infotainment sistema svojega vozila.

  • Spletne prometne informacije in posodobitve prometnih poročil v realnem času.
  • Poiščite parkirišča in bencinske servise v svoji bližini.
  • Spletno izračunavanje poti.
  • Glasovni nadzor za aktiviranje navigacije, radia in medijev.
Registracija

Ustvarite svoj SEAT ID.

Prenesite aplikacijo SEAT CONNECT za iOS ali Android ali odprite portal MySEAT, da ustvarite svoj SEAT ID in uporabite spletne storitve SEAT CONNECT.

Postopek registracije

Povežite se s svojim vozilom SEAT.

Ko nastavljate SEAT Connect za svoj SEAT Leon, Ibizo, Arono, Ateco ali Tarraca**, preprosto sledite tukaj prikazanim korakom.

Postopek registracije

Povežite se s svojim vozilom SEAT Mii electric.

Obiščite portal MySEAT in aktivirajte svojo e-SIM kartico s svojim SEAT ID. Nato zaključite postopek registracije prek aplikacije SEAT CONNECT ali portala MySEAT.

Več o SEAT CONNECT

Najpogostejša vprašanja

1. Kaj je št. VIN in kje v vozilu jo najdem?

VIN (identifikacijska številka vozila ali številka šasije) je edinstvena 17-mestna identifikacijska koda vašega vozila SEAT. Številko šasije najdete v dokumentih za registracijo ali v spodnjem desnem kotu vetrobranskega stekla. Potrebujete jo za registracijo vozila in nastavitev profila SEAT CONNECT.

2. Kaj je S-PIN?

S-PIN je štirimestna koda, ki se med registracijo ustvari za vaš SEAT ID. Potrebujete jo za zaklepanje in odklepanje na daljavo ter za upravljanje oddaljene klimatizacije.

3. Kako lahko potrdim račun, da lahko registriram svoje vozilo?

Takoj ko ustvarite svoj SEAT ID, boste prejeli e-poštno sporočilo z zahtevo za potrditev računa. To lahko traja nekaj minut, da potrditveno e-poštno sporočilo prispe v vaš nabiralnik (ne pozabite preveriti tudi mape z vsiljeno pošto). Odprite e-poštno sporočilo in kliknite povezavo, da potrdite svoj račun. Nato boste samodejno preusmerjeni na portal MySEAT, kjer se lahko prijavite s svojim SEAT ID. Ko se prijavite, morate le registrirati svoje vozilo in ga povezati z uporabniškim računom, tako da boste lahko uporabljali celotno paleto spletnih storitev SEAT CONNECT.

Če niste prejeli potrditvenega e-poštnega sporočila, se obrnite neposredno na podporo strankam SEAT CONNECT (e-mail naslov:  kcps(kwfat)porsche(kwfdot)si ali telefon: 080 88 46). Potrudili se bomo, da vam bomo pomagali. 

4. Kako svojemu računu dodam vozilo?

Če želite uporabljati aplikacijo SEAT CONNECT, morate svojemu uporabniškemu računu dodeliti vozilo. Če želite to narediti, se prijavite na portal MySEAT in vnesite številko šasije svojega vozila. Prejeli boste 8-mestno registracijsko kodo (imenovano tudi seznanitvena koda), ki jo morate vnesti v navigacijski sistem svojega vozila, da dokončate registracijo (Nastavitve -> Spletne storitve -> Registracija).

5. Kaj lahko storim, če imam težave s SEAT CONNECT?

Najprej se prepričajte, da so bili naslednji koraki pravilno izvedeni ali so na voljo:

  • dobra internetna povezava ali vzpostavljena podatkovna povezava;
  • pravilna številka šasije vašega vozila;
  • model vozila, ki je združljiv z želenimi storitvami;
  • veljavna licenca (če je potrebno).

 

Če nobena od zgoraj navedenih točk težave ne reši, se obrnite na svojega pooblaščenega trgovca ali serviserja za vozila SEAT.

6. Katere funkcije lahko uporabljam, če še nimam popolnoma aktivirane aplikacije SEAT CONNECT?

Če še niste popolnoma registrirali in aktivirali storitev SEAT CONNECT, lahko uporabljate samo zakonsko predpisane storitve (javni klici v sili).

7. Kaj se zgodi z osebnimi podatki, ki sem jih posredoval pri registraciji za storitev SEAT CONNECT?

SEAT vzdržuje podatkovno zbirko vseh osebnih podatkov, ki jih posredujejo stranke, in druge informacije, ki so potrebne za zagotavljanje vseh storitev SEAT CONNECT, npr. podatki o vozilu in geolokacija. Vsi podatki, ki izhajajo iz uporabe SEAT CONNECT, so last stranke. Zato je uporaba teh podatkov odvisna od izrecnega soglasja stranke.

Vsi podatki se uporabljajo v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) EU. Za več informacij glejte Direktivo o varstvu podatkov SEAT CONNECT.

Upoštevajte, da vse podatke uporablja samo SEAT ter njegovi prodajni in servisni partnerji. Podatki se ne posredujejo tretjimi osebami za komercialne namene in so v večini primerov anonimizirani (neanonimizirani podatki se uporabijo le, ko je to potrebno). V teh primerih SEAT podatke obdeluje v skladu s strogimi varnostnimi predpisi.

8. Katero opremo potrebuje moje vozilo, da lahko uporablja SEAT CONNECT?

SEAT CONNECT je na voljo samo za naslednje modele:

  • SEAT Mii electric;
  • SEAT Leon, proizveden od maja 2020;
  • SEAT Arona, Ateca, Ibiza in Tarraco, proizvedeni od septembra 2020.
9. Katere države imajo dostop do SEAT CONNECT?

SEAT CONNECT je na voljo v Sloveniji, Avstriji, Nemčiji, Belgiji, na Češkem, Danskem, Finskem, Norveškem, Švedskem, v Franciji, Veliki Britaniji, na Irskem, v Švici, Italiji, Španiji, na Portugalskem, Poljskem, Madžarskem, v Grčiji, na Cipru, na Nizozemskem, v Luksemburgu, Bolgariji, Romuniji, na Hrvaškem, na Malti, na Slovaškem, v Andori, Estoniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Albaniji, Severni Makedoniji, Bosni in Hercegovini ter Ukrajini, Črni gori in Gibraltarju.

Najnovejše informacije o razpoložljivosti v vaši državi najdete na portalu MySEAT.

10. Kako dolgo velja moja naročnina na SEAT CONNECT?

Brezplačno preskusno obdobje se lahko razlikuje glede na državo in različico opreme, vendar traja vedno najmanj 12 mesecev. Obdobje trajanja storitve je povezano z vašim vozilom in je prikazano v vašem uporabniškem računu. Po koncu brezplačnega preskusnega obdobja je treba izvesti podaljšanje, če želite storitev še naprej uporabljati.

Tukaj najdete podrobnosti o razpoložljivih naročninah in cenah naročnin za SEAT CONNECT:

  • SEAT CONNECT za radio (funkcije Safety & Service ter Oddaljeni dostop). Enoletna naročnina: 50 € ali dvoletna naročnina: 85 €
  • SEAT CONNECT za navigacijski sistem (funkcije Safety & Service, Oddaljeni dostop, Online infotainment in Infotainment pripomočki*). Enoletna naročnina: 135 € ali dvoletna naročnina: 225 €
11. Kaj je aktivacija iz vozila?

Z aktivacijo iz vozila lahko registrirate svoje vozilo (ko ste v vozilu) in ga povežete s svojim SEAT ID, da lahko uporabljate SEAT CONNECT.

Pomočnik za registracijo vas vodi skozi preprost postopek, da lahko v svojem vozilu ustvarite račun SEAT ID, se prijavite, registrirate svoje vozilo in ga povežete s svojim računom. Med postopkom registracije si lahko ogledate potrebne pravne informacije (Splošne pogoje poslovanja, Določbe o varstvu podatkov) in sprejmete pogodbena določila za SEAT CONNECT.

12. Moje vozilo ne sprejme registracijske kode. Kaj naj storim?

Najprej se prepričajte, da ima vaše vozilo SEAT aktivno internetno povezavo in da registracijska koda, ki jo uporabljate, ni potekla (registracijska koda velja 1 leto).

Če s tem težave ne odpravite, izbrišite vozilo s seznama vozil na portalu MySEAT in ga znova dodajte. Nato boste prejeli novo registracijsko kodo za svoje vozilo.

13. Kako lahko aktiviram ali deaktiviram zasebni način?

Izbirate lahko med različnimi zasebnimi načini in preklapljate med njimi v infotainment sistemu v menijih za upravljanje storitev ter nadzorni center.

14. Ukradli so mi pametni telefon. Ali lahko blokiram storitev, da preprečim zlorabo?

Če izgubite pametni telefon, lahko geslo spremenite prek  portala MySEAT iz druge naprave. Novo geslo je potrebno, ko uporabljate eno od storitev aplikacije SEAT CONNECT.

Za dodatno mero varnosti lahko nastavitve aplikacije spremenite tako, da boste morali geslo ponovno vnesti na 5, 10 ali 15 minut, če računa ne uporabljate.

15. Zakaj se ne morem prijaviti v aplikacijo SEAT CONNECT?

Najprej preverite, ali je na vašem pametnem telefonu nameščena najnovejša različica aplikacije. Pojdite v Apple App Store ali Google Play Store in namestite razpoložljive posodobitve.


Če se še vedno ne morete prijaviti v svoj račun SEAT CONNECT, pojdite na portal MySEAT in z e-poštnim naslovom, s katerim ste se registrirali, uporabniškim imenom ali številko mobilnega telefona potrdite svoj račun in ponastavite geslo. Če tudi s tem ne odpravite težave, se obrnite na podporo strankam SEAT CONNECT (e-mail naslov:  kcps(kwfat)porsche(kwfdot)si ali telefon: 080 88 46) in potrudili se bomo, da vam bomo pomagali.

*Ni na voljo za SEAT Mii electric.

**SEAT Leon, proizveden od maja  2020. Ibiza, Arona, Ateca, Tarraco, poizvedeni od septembra 2020.