Martorell (Španija), 27. februar 2018 -
Najnovejši model v sklopu največje SEAT-ove produktne ofenzive, novi SEAT Tarraco,
je na testiranju organizacije Euro NCAP prejel oceno pet zvezdic. S tem se
nadaljuje tradicija znamke v izdelovanju vozil, ki ne samo, da zadovoljujejo
potrebe raznolike baze kupcev, temveč se uvrščajo tudi med najvarnejša vozila na
trgu.
Preskusni postopki konzorcija Euro NCAP so iz leta v leto zahtevnejši, ker se
število preskusov povečuje in tudi čedalje strožji postajajo. Preverjajo in
ocenjujejo se vsi vidiki vozila, od sposobnosti zaščite odraslih potnikov in otrok
ter ranljivih udeležencev v prometu, pa do naprednejših varnostnih in asistenčnih
sistemov.
In SEAT-ov paradni model, športni terenec Tarraco, je v seriji preskusov, ki jih je
opravila ta organizacija za varstvo potrošnikov, izkazal najvišjo možno raven
varnosti.
SEAT-ov paradni SUV je na testiranju Euro NCAP prejel najvišjo oceno pet zvezdic
Tarraco je moral opraviti vrsto kompleksnih preskusov, s katerimi so lahko potrdili
njegove varnostne lastnosti. Zaščito odraslih potnikov preverijo s preskusnimi
trčenji, med drugim s čelnim trčenjem s 40% prekrivanjem, čelnim trčenjem v polno
oviro, s trčenjem v bok in s trčenjem v drog. Potem so tu še preskusna trčenja od
zadaj in sistem za avtomatsko zaviranje v sili (AEB), ki ga preizkusijo pri
različnih hitrostih in z različnimi stopnjami prekrivanja vozil.
Pri zaščiti otrok v vozilih se ocenjujejo trije glavni vidiki: zaščita, ki jo nudi
zadrževalni sistem, kako dobro je v vozilo mogoče integrirati otroške zadrževalne
sisteme za različne velikosti, in nenazadnje oprema vozila, ki je namenjena varnemu
prevozu otrok.
Testiranje potrdilo, da Tarraco zagotavlja odlično zaščito odraslih potnikov in otrok ter ranljivih udeležencev v prometu
SEAT Tarraco pa ni bil zasnovan samo s ciljem varovati potnike v vozilu, temveč je
bilo veliko pozornosti namenjene tudi zaščiti ranljivih udeležencev v prometu.
Preskusni postopki Euro NCAP namreč preverjajo tudi potencialno tveganje poškodb
pešcev ali kolesarjev, in sicer poškodbe glave, medenice in nog, ter načine za
ublažitev ali preprečevanje trčenj.
In če omenimo še ocenjevanje najpomembnejših asistenčnih tehnologij, ki pomagajo
vozniku, in kako bi te lahko izboljšale varnost, lahko zapišemo, da program NCAP
zaobjema vse ključne vidike varnosti.
Pri vseh preskusih je organizacija ugotovila, da bi bili potniki in drugi
udeleženci v prometu dobro zaščiteni v primeru nezgode. SEAT Tarraco je prejel
oceno 97 % za varnost odraslih, 84 % za varnost otrok, 79 % za varnost pešcev in
kolesarjev ter 79 % za asistenčne sisteme.
Tarraco se ponaša z najnovejšimi aktivnimi varnostnimi sistemi in s pasivnimi tehnologijami, ki omogočajo visoko raven varnosti
"Tarraco je na zahtevnih testiranjih Euro NCAP dobil odlične ocene za varnost in dosegel rezultat, ki dokazuje, koliko poudarka smo pri razvoju našega največjega SUV-ja namenili varnosti. Govori pa tudi o naših prizadevanjih za zagotavljanje najvišje ravni aktivne in pasivne varnosti v modelih, ki jih proizvajamo," je dejal Luca de Meo, predsednik uprave družbe SEAT.
Zasnova za ultimativno varnost
Veliki SUV se pridružuje ostalim SEAT-ovim modelom, ki dokazujejo, da si znamka prizadeva izdelovati kar najbolj varna vozila
SEAT Tarraco je bil zasnovan tako, da zagotavlja vrhunsko zaščito tako za potnike v
vozilu kot tudi za druge udeležence v prometu, zato je med konkurenčnimi modeli na
trgu lahko za vzor na področju varnosti. Ta dosežek je rezultat bogatega znanja, ki
ga je SEAT v preteklosti pridobil z razvojem vozil, in integracije najnovejših
varnostnih tehnologij.
SEAT Tarraco se lahko pohvali s širokim naborom varnostnih sistemov, ki delujejo na
podlagi podatkov, ki jih pridobivajo različni senzorji. Športni terenec zato na
cesti lahko deluje prediktivno in se ustrezno prilagaja. Od sistemov naj navedemo
asistenco za zaviranje v sili, senzor za mrtvi kot in asistenco za izstopanje,
funkcijo prepoznavanja prometnih znakov, asistenco za zastoje in asistenco za luči
kot opcijsko opremo, medtem ko dva varnostna sistema s tem modelom celo prvič
prihajata na trg: asistenca za pripravo vozila na trčenje (Pre-Crash Assist) in
asistenca za prevračanje vozila (Rollover Assist).
Sistem Pre-Crash Assist lahko reagira v le 0,2 sekunde, če zazna, da bo prišlo do
trčenja - in potem zategne varnostne pasove, vključi varnostne utripalke ter zapre
električno pomična okna in strešno okno - z vsem naštetim pomaga zaščititi potnike
v vozilu. Sistem Rollover Assist, ki v aktiviranem stanju zazna prevračanje vozila,
pa aktivira stranske varnostne blazine in zategovalnike varnostnih pasov na
sedežih.
Temu dodajmo še sistem Front Assist z zaznavanjem kolesarjev, asistenco za
ohranjanje smeri Lane Assist in sistem klica v sili - in lahko rečemo, da SEAT
Tarraco z varnostno opremo močno presega svoje tekmece v tržnem segmentu velikih
SUV-jev.