Svetovna premiera na Avtosalonu Ženeva

Nova SEAT Ibiza je bila javnosti premierno predstavljena po še enem mesecu uspešne prodaje pri znamki SEAT.

08.03.2017

Ženeva, 7. 3. 2017 - Globalna prodaja znamke SEAT narašča v dvomestnih številkah. V februarju ji je uspel naslednji met, saj je dobava dosegla 31.800 vozil, kar je 10,8 odstotka več kot v istem mesecu v letu 2016. V tekočem letu se je prodaja povečala za 13,6 odstotka in je dosegla skupno vrednost 64.000 enot.

Rast prodaje je bila zelo solidna pri večini glavnih trgov znamke. V januarju in februarju je bila Španija na prvem mestu s 14.400 prodanimi vozili (+24,5 %), sledili sta ji Nemčija, kjer se je prodaja povečala za 8,9 % in je dosegla 11.900 enot, ter Velika Britanija (5600; +21,3 %). SEAT prav tako zelo pozitivno napreduje v Mehiki (4600; +9,5 %), na četrtem največjem trgu znamke, in v Italiji (3300; +15,8 %).

"Zadovoljni smo z razvojem prodaje v prvih dveh mesecih tega leta. Napredek celotne znamke se na velikih trgih kaže v dvomestnih številkah, tudi tržni deleži se povečujejo. Z Ibizo, ki jo predstavljamo na avtosalonu v Ženevi, in z novimi modeli v produktni ofenzivi smo prepričani, da bomo vzdrževali zagon skozi vse leto," je povedal podpredsednik za marketing in prodajo Wayne Griffiths.

SEAT je te številke objavil na ženevskem avtosalonu, zelo posebnem dogodku za znamko. Zlasti ker bo v središču pozornosti peta generacija nove SEAT Ibize, najbolj prodajanega modela španske znamke z več kot 5,4 milijona prodanih enot."SEAT je v fazi konsolidacije in rasti. Prizadevamo si, da bi postali ena izmed najbolj dinamičnih organizacij v industriji," pravi Luca de Meo, predsednik znamke SEAT. "Nova SEAT Ibiza predstavlja za znamko velik preskok naprej, saj pomeni prelomnico v segmentu."

A ne samo to, kajti to predstavlja naslednji korak naprej v največji produktni ofenzivi v vsej zgodovini znamke SEAT. Na začetku smo predstavili prvi SUV znamke, Ateco, sledila je posodobitev modela Leon. Zdaj je na vrsti Ibiza, ki zaključuje okrepitev treh glavnih stebrov znamke. Predstavljeni pa bodo še drugi novi modeli, denimo kompaktni model Crossover Arona. Do konca leta bodo vsi novi proizvodi pripomogli k znatni rasti na evropskih trgih. Dodatno nova ponudba vključuje izvedbo Xcellence kot alternativo trenutnemu nivoju opreme FR. Izvedba Xcellence naj bi privabljala nove kupce, ki iščejo bolj prefinjen in prepoznaven dizajn ter hkrati bolj priročno in pametno funkcionalno opremo.

 

Odločilen model

Peta generacija SEAT Ibize je bila razvita v Barceloni in predstavlja odločilen korak naprej pri določanju prihodnosti znamke SEAT. Prvič, ker predstavlja najsodobnejšo tehnologijo skupine Volkswagen, modularni prečni sistem MQB-A0, ki kaže na pomembnost znamke SEAT znotraj skupine Volkswagen, kajti ta modularni sistem bo prvič predstavljen v tem segmentu. Drugič, ker prihaja z zvrhano mero najnaprednejše tehnologije, spektakularne dinamike in znatno večje notranjosti.

"Nova SEAT Ibiza sprejema DNK znamke SEAT in zagotavlja izjemno dinamično zmogljivost," pravi dr. Matthias Rabe, podpredsednik znamke SEAT za raziskave in razvoj. "Z novim modularnim sistemom MQB-A0 ima SEAT Ibiza vključene tehnologije višjih segmentov, na področju udobja pa smo odločilno izboljšali notranjo prostornost in njeno raznolikost."

Združuje eleganco in slog, medtem ko nikoli ne opusti svojega dinamičnega značaja. Nova Ibiza bo zagotovo pripomogla k rasti kupcev znamke SEAT in k izboljšanju ugleda znamke, saj bo pravi magnet za kupce zahvaljujoč nedvomno kakovostni ponudbi skupaj z zelo izrazitim in močnim dizajnom, ki zagotavlja brezhibno prileganje vozila cestišču.

Nova Ibiza torej nudi kakovost, ki jo običajno najdemo v višjih segmentih, ter cilja na kupce, ki vedno, kaj hočejo, in imajo mladosten ter dinamičen značaj; prav tako si prizadeva pritegniti tiste stranke, ki iščejo nekaj bolj sofisticiranega ter ki v svojem vsakdanjiku želijo najnovejšo in najsodobnejšo tehnologijo ter preproste rešitve.

 

SEAT Leon CUPRA; najmočnejši SEAT sploh

SEAT Leon CUPRA, najhitrejši serijski model španske znamke, bo prav tako predstavljen na razstavnem prostoru SEAT. Čeprav bodo vsi govorili o motorju s 300 KM in največjim navorom 380 Nm, ali o pospeških od 0 do 100 km/h v 4,9 sekunde, je prav, da zlasti poudarimo, da bo Leon CUPRA opremljen s štirikolesnim pogonom 4Drive v kombinaciji z izvedbo ST in DSG-menjalnikom z dvojno sklopko. Te izboljšave glede moči, navora in pospeškov kažejo očiten napredek pri zmogljivosti, vključeni pa so še varnostni sistemi, povezljivost in multimedijska tehnologija, ki jih najdemo tudi v preostalih izvedbah modela Leon.

Poleg modela CUPRA s 300 KM bo predstavljen še spektakularen model v mat sivi barvi zunaj, s karbonskimi vlakni v notranjosti ter z estetskimi detajli v bakru zunaj in znotraj. Seveda govorimo o novem modelu SEAT Leon CUPRACER Evo 17, tekmovalni izvedbi, ki bo nastopila v mednarodni seriji TCR. Na voljo v dveh izvedbah - z DSG-menjalnikom in sekvenčnim ročnim menjalnikom - je Leon CUPRACER Evo 17 opremljen z enakim motorjem kot serijska izvedba, vendar s 350 KM (20 več kot izvedba 2016) in navorom 420 Nm.

 

Nova oblika novinarskih konferenc

"Na razstavnem prostoru SEAT bo čez dan potekalo več pogovorov z mediji. Člani uprave znamke SEAT bodo govorili o treh različnih temah. Prvi bo nastopil Luca de Meo, predsednik znamke SEAT, ki bo govoril o trenutni poslovni situaciji in drugih podjetniških temah. Nastopil bo tudi Wayne Griffiths, podpredsednik za prodajo in marketing znamke SEAT, ki bo predstavil komercialen pregled podjetja. Naslednja bosta nastopila dr. Matthias Rabe, podpredsednik za raziskave in razvoj znamke SEAT, ter dr. Andreas Tostmann, podpredsednik za proizvodnjo znamke SEAT, ki bosta govorila o novi Ibizi in modularnem prečnem sistemu MQB-A0. Na koncu se bosta Alejandro Mesonero-Romanos, direktor za dizajn znamke SEAT, in Joaquin Serra, direktor za kakovost znamke SEAT, osredotočila na oblikovanje in pomembnost kakovosti pri znamki SEAT."