Za najboljšo izkušnjo uporabniške strani
Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo naše strani sprejemate uporabo naših piškotkov (nujno potrebni piškotki). Piškotki, za katere potrebujemo soglasje (analitični in funkcionalni piškotki ter piškotki za personalizirane vsebine) bodo nameščeni šele po njihovi aktivaciji. Če se strinjate z uporabo piškotkov, bodo naši partnerji (ponudniki piškotkov in izvajalci storitev na področju informatike) obdelovali identifikacijske podatke. Za to spletno stran in piškotke je odgovorna družba Porsche Slovenija d.o.o.. Nadaljnje informacije o uporabljenih piškotkih in njihovi deaktivaciji najdete v naših
Aktiviraj vse piškotke

Najuspešnejši začetek leta

SEAT januarja dosegel prodajni rekord

19.02.2018

Ljubljana, 15. 2. 2018 - SEAT je odlično začel leto 2018 in je z globalno prodajo zabeležil rekordne rezultate. V prvem mesecu letošnjega leta je tako prodal 38.900 vozil, kar je 20,4 % več kot v letu 2017 (32.300), s čimer je dosegel doslej najboljši januarski prodajni rezultat. Prihod Arone v prodajne salone v zadnjih tednih leta 2017 je vplival na močan porast SEAT-ovih prodajnih številk. Samo v januarju je bilo prodanih 4.600 primer¬kov tega novega crossoverja, čeprav je prodaja šele v začetni fazi. SEAT s temi rezultati že šesto leto zapored začenja z rastjo prodaje, potem ko je preteklo leto zaključil s 14,6-odstotno rastjo, kumulativno pa je med letoma 2012 in 2017 zabeležil kar 45,9-odstotno rast.

SEAT-ov podpredsednik za področje prodaje in trženja Wayne Griffiths je povedal: "Leto 2018 se je začelo z odličnimi rezultati, z največjim obsegom prodaje v naši zgodovini, in nadaljuje se enako pozitiven trend kot v letu 2017. Ateca nam je zagotovila stabilno rast v lanskem letu, Arona pa bo gonilo naše prodajne rasti v letu 2018. Skupaj z Ibizo in našim najbolje prodajanim modelom, Leonom, sta to stebra naše znamke." Griffiths je poudaril, da "smo januarja poleg rasti prodaje na naših ključnih trgih dosegli napredek tudi s strategijo internacionalizacije znamke: v Alžiriji smo začeli prodajati novo Ibizo, na Novi Zelandiji pa smo odprli prvo SEAT-ovo avtohišo."

Znamka je januarja prodala 38.900 vozil, 20,4 % več kot v istem mesecu leta 2017

Januarja so v Španiji, Nemčiji in Veliki Britaniji ohranili visoko rast prodaje, ki je zaznamova¬la konec leta 2017. Največ SEAT-ovih vozil je bilo prodanih v Španiji, kar 8.000 (+20,3 %), sledita ji Nemčija (6.500; +12,0 %) in Velika Britanija (4.200; +9,9 %). Ostale države, kjer so zabeležili visoko rast, so bile Francija (2.000; +15,1 %), Avstrija (1.900; +7,4 %), kjer se je SEAT prvič uvrstil med najbolje prodajane znamke, in Švica (1.000; +14,3 %).

SEAT je januarja tudi okrepil strategijo internacionalizacije in je prodal 2.200 vozil v Alžirijo, kjer ima znamka svoje montažne obrate in je začela prodajati peto generacijo Ibize. Alžirija je postala SEAT-ov četrti trg po obsegu prodaje v prvem mesecu leta. Poleg tega je SEAT začel poslovati tudi na Novi Zelandiji, kjer so v Aucklandu odprli prvo avtohišo. Znamka je zdaj tako prisotna na vseh petih celinah.

Mednarodna ofenziva znamke napreduje vzporedno s širitvijo modelskega portfelja. Potem ko je v preteklih dveh letih stekla prodaja modelov Ateca, Leon, Ibiza in Arona, bo SEAT v letu 2018 v ponudbo vključil še novi SUV za sedem potnikov. Prav tako namerava SEAT v letošnjem letu na trg pripeljati Arono s pogonom na stisnjeni zemeljski plin, ki bo dopolnila ponudbo obstoječih modelov s pogonom na plin, v kateri so že Mii, Ibiza in Leon.