Za najboljšo izkušnjo uporabniške strani
Ta stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo naše strani sprejemate uporabo naših piškotkov (nujno potrebni piškotki). Piškotki, za katere potrebujemo soglasje (analitični in funkcionalni piškotki ter piškotki za personalizirane vsebine) bodo nameščeni šele po njihovi aktivaciji. Če se strinjate z uporabo piškotkov, bodo naši partnerji (ponudniki piškotkov in izvajalci storitev na področju informatike) obdelovali identifikacijske podatke. Za to spletno stran in piškotke je odgovorna družba Porsche Slovenija d.o.o.. Nadaljnje informacije o uporabljenih piškotkih in njihovi deaktivaciji najdete v naših
Aktiviraj vse piškotke

Leon na transsibirski železnici

08.10.2019

Martorell (Španija), oktober, 2019. - Od Moskve do Vladivostoka: razdalja, ki meri več kot 9.000 kilometrov in ki jo je mogoče prepotovati z legendarnim transsibirskim vlakom - in obenem dolžina, na kateri bi se raztezala ravna vrsta, sestavljena iz več kot dveh milijonov doslej prodanih SEAT Leonov. Tik pred prihodom četrte generacije smo vzeli pod drobnogled razvoj enega od glavnih stebrov znamke.

Vzpon modela in znamke:

mejnik, ki ga je Leon zabeležil s prodajo več kot dveh milijonov vozil, je bil dosežen s konstantno prodajno rastjo pri dosedanjih treh generacijah. Za aktualno generacijo (trenutno še vedno na trgu, uvedba leta 2012) se je odločilo več kot milijon kupcev, kar je dvakrat toliko kot pri prvi generaciji (prihod na trg leta 1999, prodanih 534.797 vozil) in za tretjino več kot pri drugi generaciji (prihod na trg leta 2005, prodanih 675.915 vozil).

Ključna dejavnika za hitro rast prodaje pri tem španskem kompaktnem modelu sta prodor na nove trge in razširitev modelske serije - na voljo so namreč tudi družinska izvedba in specifične različice, kot je na primer Leon X-Perience. Podoben razcvet kot Leon je obenem zabeležil SEAT, ki je od leta 2010 povečal prodajo za 60 %.

Iz Martorella v svet:

SEAT je kot rezultat prodora na nove trge zabeležil občutno rast izvoza. Znamka danes izvozi več kot 80 % izdelanih vozil - to je delež, ki je zelo primerljiv z Leonom. Globalizacijo odlično ponazarjajo podatki o prodaji na ključnih trgih podjetja; pri prvi generaciji je bilo v Španiji prodanih 38 % vozil, do današnjega dne pa se je ta številka zmanjšala na 20 %.

Nasprotno velja v Nemčiji, kjer se je za prvo generacijo tega modela odločilo 13 % kupcev, za aktualno generacijo pa 24 % kupcev. Združeno kraljestvo predstavlja še en primer mednarodne širitve (ne le na ravni Leona, pač pa celotne znamke). Tu se je za aktualno generacijo odločilo več kot dvakrat toliko kupcev kot za prvo (132.684 prodanih vozil do avgusta 2019 v primerjavi s 50.740).

Izdelano v Barceloni: 

Zibelka vseh treh generacij SEAT-ovega kompaktnega modela je SEAT-ov center v Martorellu (Barcelona), ki pokriva celotni spekter od oblikovanja in razvoja do izdelave. Italijan Giorgetto Giugiaro je oblikoval prvo, Walter da Silva drugo in Alejandro Mesonero-Romanos tretjo generacijo. Španski oblikovalec je vdihnil življenje tudi četrti generaciji modela.

Ob 20. obletnici in tik pred prihodom četrte generacije SEAT-ov kompaktni model slavi pomemben mejnik: od leta 1999 pa do letos je bilo prodanih že več kot dva milijona vozil.

Najzmogljivejši:

Dinamika je že od nekdaj prepoznavni znak znamke SEAT in še posebej Leona. SEAT Leon Cupra R je trenutno model znamke z najzmogljivejšim motorjem - ta jemlje dih z močjo 228 kW (310 KM). Celo ob premierni predstavitvi leta 1999 je bil SEAT Leon najzmogljivejši model v zgodovini znamke. Pohvalil se namreč lahko z močjo 132 kW (180 KM), 6-stopenjskim menjalnikom in štirikolesnim pogonom.

Zgodovina dosežkov na tekmovanjih:

SEAT Leon je v letih 2008 in 2009 osvojil zmago na svetovnem prvenstvu turnih avtomobilov (WTCC). SEAT se je takrat zapisal v zgodovino kot prvi avtomobilski proizvajalec, ki je osvojil naslov prvaka z dizelskim motorjem.

Rekord na dirkališču:

SEAT Leon CUPRA - za volanom je sedel Jordi Gené - je leta 2014 s pogonom spredaj izboljšal hitrostni rekord na nemškem dirkališču Nürburgring. Dosegel je čas 07:58. Leto pozneje je Leon ST CUPRA na legendarni progi s časom 7:58:12 postal najhitrejši družinski avto.