Ker v času epidemije koronavirusa vaše in naše zdravje postavljamo na prvo mesto, smo pri znamki SEAT v skladu z vladnimi ukrepi in priporočili NIJZ spremenili način delovanja naše prodajno-servisne mreže.
Vsi prodajni saloni so do preklica zaprti, naše servisne delavnice pa so večinoma odprte in zagotavljajo nujne servisne storitve, ki so potrebne za zagotavljanje vaše osebne mobilnosti in varnosti v prometu. Nenujnih storitev, med katere spadajo na primer menjava zimskih za letne pnevmatike, redni servisi in odpravljanje manjših napak, ki ne vplivajo na varnost vozila, naši servisi do nadaljnjega ne izvajajo.
Ker naši servisi delujejo v zmanjšanem obsegu, mnogi naši sodelavci pa delajo od doma, vas prosimo, da v primeru tehničnih težav, ki vplivajo na možnost varne vsakdanje uporabe vozila, oziroma nujno potrebnih servisnih del, najprej po telefonu pokličete svojega pooblaščenega serviserja in se z njim dogovorite o potrebnih naslednjih korakih za zagotovitev nujnega popravila.
Prosimo vas, da se za to odločate le v primeru, ko našo storitev zares nujno potrebujete, pri čemer bomo dali prednost tistim, ki delajo v službah, nujnih za zagotavljanje delovanja ključnih sistemov v državi, še posebej v zdravstvu. Pri tem vas prosimo za razumevanje in strpnost.
V primeru tehničnih težav, ki vam onemogočajo nadaljnjo vožnjo, pokličite Asistenco Porsche Slovenija - Seat na telefonsko številko 080 19 40, ki vam je seveda še vedno na voljo 24 ur na dan, 7 dni na teden.
Hkrati vas obveščamo, da bo zaradi spremenjenega obsega dela in delovnih procesov vaš obisk servisne delavnice morda trajal nekoliko dlje - tudi zato, ker bomo poskrbeli za preventivne ukrepe za preprečitev širjenja virusa. Seveda pri tem sledimo priporočilom NIJZ tudi glede omejitev števila ljudi, ki so lahko hkrati v poslovnem prostoru, v katerem se izvajajo servisne storitve.
Za vprašanja smo vam na voljo tudi prek elektronske pošte na naslovu podpora.strankam(kwfat)porsche(kwfdot)si.