- Arona je najbolje prodajani SUV znamke SEAT, ki ji je v šestih letih uspelo preseči milijon prodanih vozil vseh treh modelov.
- Vsestranskost Arone, terenski značaj Atece ter prostornost in udobje Tarraca so ključni elementi njihove priljubljenosti.
- Leta 2021 je bilo 46 % vseh prodanih vozil v Evropi SUV-jev, kar je 5 odstotnih točk več kot prejšnje leto.
Senzacija SUV-jev se nadaljuje s polno paro. Športna terenska vozila (SUV-ji) iz leta v leto zavzemajo večji tržni delež. Leta 2021 je bilo 46 % registriranih vozil v Evropi SUV-jev, kar je 5 odstotnih točk več kot prejšnje leto. Jasen primer te evolucije rasti je ponudba SUV-jev znamke SEAT. Leta 2022 je SEAT, le šest let po začetku prodaje prvega modela, presegel milijon prodanih vozil svojih treh modelov. Lani so Arona, Ateca in Tarraco s 192.100 prodanimi vozili predstavljali že 49 % globalne prodaje znamke. Dizajn, vsestranskost in športna vožnja so eni izmed ključnih razlogov za njihovo priljubljenost.
Vsestranski vodja. Milijonti SUV je bila prav SEAT Arona, ki se vedno znajde v ospredju. Ta prvi mestni SUV znamke SEAT je od lansiranja leta 2017 postal najbolj priljubljeno vozilo znamke, saj je bilo po vsem svetu prodanih že 481.585 vozil. Leta 2021 je bila SEAT Arona najbolje prodajano vozilo v Španiji, s čimer je postala prvi SUV, ki je prevzel vodilni položaj na trgu v tej državi. V Španiji je bilo od začetka prodaje prodanih skoraj 98.000 vozil. Odlikujejo jo funkcionalen in praktičen dizajn, mladostna in prilagodljiva podoba, ugodno razmerje med ceno in kakovostjo, odlične dinamične zmogljivosti in tehnološka notranjost, zaradi katerih gre za udobno, povezano in izjemno varno vozilo. SEAT Arona se proizvaja v tovarni v Martorellu.
Eleganca za vse terene. Sledi ji robustna SEAT Ateca, prvi SUV v zgodovini znamke. Prodanih je bilo 435.443 primerkov tega kompaktnega SUV-ja. Elegantne linije in izrazito športni značaj ji dajejo prepoznavno identiteto, ki jo poudarja različica s štirikolesnim pogonom 4Drive, ena najučinkovitejših na trgu. V Nemčiji, kjer je bilo prodanih že več kot 108.000 primerkov, je zelo priljubljena zaradi svoje okretnosti, stabilnosti in udobnega upravljanja v vseh okoliščinah, ki se popolnoma ujema z njenim terenskim značajem.
Velik po zasnovi. Spremlja ju še SEAT Tarraco. Od lansiranja leta 2018 je bilo teh SUV-jev po vsem svetu prodanih že 88.820.
Gre za prvi model, ki so ga poimenovali na podlagi glasovanja, v katerem je sodelovalo več kot 140.000 ljudi. Njegov trendovski dizajn povečuje njegovo prisotnost. Najbolj pa izstopa njegova prostornost z ergonomsko oblikovano notranjostjo za do sedem sedežev in prostornino prtljažnika do 1775 litrov, ko so zložene vse vrste sedežev. Poleg tega je zaradi svojega dvignjenega položaja praktičen, kar pa ne vpliva na njegovo športno vodljivost z veliko natančnostjo v ovinkih. Tako kot pri modelu Ateca je njegov največji trg Nemčija, kjer je bilo prodanih 29.000 vozil.