Spletna stran SEAT za zagotavljanje nemotene in izboljšane uporabniške izkušnje uporablja piškotke.
Sprejmi in nadaljuj.

Rekord prodaje

Prodaja vozil znamke SEAT po letu 2001 dosegla novo rekordno vrednost

18.07.2017

Martorell (Španija), 11. 7. 2017. - SEAT je s prodajo v prvi polovici leta 2017 presegel rezultate iz leta 2001 in tako zabeležil nov rekord. V svetovnem merilu je v primerjavi z istim obdobjem lanskega leta prodaja zrasla za 13,7 % - znamka je po vsem svetu prodala 246.500 vozil, kar je skoraj 30.000 vozil več kot v letu 2016 (216.800). V mesecu juniju je SEAT prodal 45.200 vozil, kar je 12,6 % več kot junija 2016 (40.100).

Podpredsednik za področje trženja in prodaje Wayne Griffiths je pojasnil: "V prvi polovici leta 2017 smo dosegli najboljši prodajni rezultat v zadnjih 16 letih. Dvomestna rast se nadaljuje in SEAT se je uveljavil kot ena najhitreje rastočih znamk v Evropi. Osnovo pri tem predstavljajo dobre prodajne številke na večini tržišč. Te so med drugim že rezultat naše doslej največje produktne ofenzive, ki se je začeta leta 2016 z modelom Ateca, v začetku tega leta pa se je nadaljevala s prenovljenim Leonom. Prepričani smo, da nam bo z novo Ibizo in novo Arono uspelo ohraniti trend rasti."

Prodaja vozil znamke SEAT se je v prvi polovici leta povečala zaradi odličnih rezultatov v večjih evropskih državah, ki so vse zabeležile dvomestno rast. Na prvem mestu je Španija s 54.100 prodanimi vozili (+21,2 %), na drugem Nemčija z 48.600 prodanimi vozili (+10,2 %) in na tretjem Velika Britanija z 29.500 prodanimi vozili (+20,5 %). Sledita Francija (13.300, +18,2 %) in Italija (10.500, +14,6 %), kjer se je prodaja prav tako povečala za več kot 10 %.

K odličnim prodajnim rezultatom sta med zahodnoevropskimi državami pomembno prispevali tudi Avstrija in Švica. V Avstriji je prodaja zrasla za 23,1 % (skupno: 9.500 vozil), v Švici pa celo za neverjetnih 52,3 % (skupno: 5.300 vozil). V obeh državah se SEAT uvršča med deset najbolje prodajanih znamk. Prodaja pa se je okrepila tudi v drugih regijah po svetu. Tako je Mehika peto največje tržišče znamke SEAT (12.900, +6,4 %), Turčija šesto (11.300, +0,5 %) in Poljska deveto (6.000, +22,3 %). Lestvico desetih tržišč z najboljšimi prodajnimi rezultati zaokroža Izrael (5.500, +5,4 %).

SEAT je v prvi polovici leta 2017 predstavil prenovljeni Leon, prodajno uspešnico znamke, ki so jo prvi kupci lahko prevzeli že v mesecu januarju. Poleg tega je bila v sklopu največje produktne ofenzive v zgodovini znamke lansirana peta generacija Ibize, ki je pravkar zapeljala v prodajne salone. Modelsko serijo Ateca je dopolnila izvedba FR, 26. junija pa je bila svetovni javnosti premierno predstavljena Arona, kompaktni križanec, ki bo prišel na tržišče v zadnji četrtini leta. Leta 2018 bo ponudbo športnih terencev zaokrožil še tretji SUV, ki bo opremljen s sedmimi sedeži in bo pozicioniran nad Ateco.