Spletna stran SEAT za zagotavljanje nemotene in izboljšane uporabniške izkušnje uporablja piškotke.
Sprejmi in nadaljuj.

Rast že peto leto zapored

Prodaja vozil znamke SEAT v letu 2017 skokovito zrasla

18.01.2018

Martorell (Španija), 11. 1. 2018. - SEAT je v letu 2017 zabeležil občutno rast prodaje. Španski avtomobilski proizvajalec je skupno prodal 468.400 vozil, kar v primerjavi z letom 2016 predstavlja 14,6-odstotno rast oz. skoraj 60.000 več prodanih avtomobilov - leto poprej je namreč znamka kupcem dobavila 408.700 vozil. To je najboljši prodajni dosežek po letu 2001 in eden najboljših rezultatov v zgodovini znamke. SEAT je poleg tega 2017 zabeležil rast že peto leto zapored. Skupno se je od leta 2012 prodaja povečala za 45,9 %. Decembra je SEAT kupcem dobavil 32.900 vozil, kar predstavlja 12,9-odstotno rast v primerjavi z istim mesecem predhodnega leta, ko je bilo prodanih 29.200 avtomobilov.

Za občutno rast prodaje v letu 2017 je v veliki meri zaslužna Ateca. V prvem polnem prodajnem letu se je za novi SEAT-ov kompaktni SUV odločilo 78.700 kupcev. Ateca se je tako postavila ob bok Leonu in Alhambri, ki sta do konca leta 2017 dosegla nov najboljši prodajni rezultat. Prodaja Leona - največje prodajne uspešnice znamke SEAT - se je povečala za 2,9 % na 170.000 vozil, prodaja enoprostorca pa za 1,7 % na 31.200 vozil. Ibizo je v letu prenove kupilo 152.300 kupcev, kar je 0,6 % več kot leta 2016.

SEAT se je v letu 2017 uvrstil med najhitreje rastoče znamke v Evropi

SEAT-ov podpredsednik za področje prodaje in trženja Wayne Griffiths je te rezultate ocenil zelo pozitivno. "Doseženi prodajni uspeh je rezultat naše produktne ofenzive, ki se je začela leta 2016 z Ateco ter nadaljevala leta 2017 s prenovljenim Leonom, peto generacijo Ibize in novo Arono. Dosegli smo najboljši rezultat po letu 2001, obenem pa smo postali ena najhitreje rastočih znamk v Evropi in vse kaže, da bomo s trendom rasti nadaljevali tudi v prihodnje. Prenovili smo svojo produktno paleto, na prodajo v letu 2018 pa bo močno vplivala tudi Arona, zaradi česar smo zelo optimistični glede letošnjih rezultatov."

Zgodovinski rekord in ključni trgi

K odličnim prodajnim rezultatom je v veliki meri prispevala velika rast prodaje na ključnih trgih znamke. Na prvem mestu je Nemčija, kjer je bila prvič po letu 1991 spet presežena meja 100.000 vozil - skupno je bilo prodanih 102.100 avtomobilov(+13,4 %), kar je najboljši rezultat v zgodovini. Takoj za Nemčijo je Španija, kjer je prodaja zrasla za 23,1 % in je bilo skupno prodanih 95.100 vozil. SEAT je najboljši rezultat doslej dosegel tudi v Veliki Britaniji, ki je po obsegu prodaje z 18,3-odstotno rastjo (56.200 vozil) zasedla tretje mesto. Dva druga ključna trga, ki sta se uvrstila za Veliko Britanijo, sta Mehika (24.700 vozil, +0,7 %), kje SEAT še naprej beleži rast kljub težkim tržnim razmeram, ter Francija (24.200 vozil, +15,6 %).

SEAT je še izboljšal svoj zgodovinski rekord, dosežen v Nemčiji, Veliki Britaniji, Avstriji, Švici, Izraelu, na Češkem in v Maroku

SEAT pa rekorda ni dosegel le v Nemčiji in Veliki Britaniji, pač pa tudi v Avstriji (ta je postala SEAT-ov osmi največji trg), kjer se je prodaja povečala za 19,2 % na 17.500 vozil, v Švici, kjer je bila rast 29,0-odstotna (10.300 vozil), s čimer je Švica zaokrožila lestvico desetih najboljših, v Izraelu (8.800 vozil, +10,1 %), na Češkem (8.300 vozil, +1,4 %) in v Maroku (1.900 vozil, +7,0 %). Stabilna rast je bila poleg tega zabeležena v Italiji (18.100 vozil, +9,5 %) in na Poljskem (11.100 vozil, +24,8 %). Oba trga se prav tako uvrščata med deset najboljših.

2018, leto Arone in novega športnega terenca s 7 sedeži

SEAT bo leta 2018 nadaljeval produktno ofenzivo z lansiranjem novega športnega terenca, v katerem bo dovolj prostora za sedem potnikov. Ta se bo pridružil Ateci in novi Aroni, ki je prišla na trg v zadnjih tednih leta 2017. Premierno bo poleg tega predstavljena Arona s pogonom na stisnjeni zemeljski plin. Paleto SEAT-ovih modelov s pogonom na stisnjeni zemeljski plin sicer trenutno sestavljajo Mii, Ibiza in Leon.

Odlične prodajne številke imajo pozitiven učinek na finančne rezultate podjetja. V prvih devetih mesecih leta 2017 je dobiček iz rednega poslovanja znašal 154 milijonov evrov, kar je 12,3 % več kot v istem obdobju predhodnega leta.