Spletna stran SEAT za zagotavljanje nemotene in izboljšane uporabniške izkušnje uporablja piškotke.
Sprejmi in nadaljuj.

STRATEŠKI PARTNER

SEAT se pridružuje ritmu festivala Primavera Sound

28.05.2018

Na letošnji izvedbi festivala bo SEAT izvajal različne dejavnosti v povezavi z ulično umetnostjo, ki bodo festivalu dale barvito noto. Šest mednarodnih umetnikov bo sodelovalo pri izdelavi stenske poslikave na 55-metrskem zidu ob vhodu na prizorišče, za katero je navdih Barcelona. SEAT prav tako sponzorira glavni oder za koncerte in glavno tribuno za gledalce, na katerih bodo prisotne poslikave v slogu ulične umetnosti. Da bi ljudem ponudili še nekaj več, bo med prizorišči festivala organiziran tudi avtobusni prevoz, ki bo olajšal mobilnost med festivalom.

Družba SEAT z ulično umetnostjo pomembno sodeluje na prizorišču Parc del Fòrum, prav tako pa sponzorira festival NOS Primavera Sound v Portu

Še ena novost bo SEAT Village, javno dostopen prostor za umetniško in glasbeno izražanje, kjer bodo lahko tisti najbolj nostalgični podoživeli glasbene korenine festivala Primavera Sound. Ob pomoči profesionalnega DJ-ja, ki je pravzaprav robot, bodo glasbeni navdušenci lahko zahtevali predvajanje pesmi in glasbenih žanrov, ki segajo v začetke tega dogodka. Na tem prizorišču bo glasbo v živo predvajalo skupaj šest DJ-jev iz Španije, Mehike, Nemčije, Italije in Združenega kraljestva, ki bodo v festival vnesli raznolikost in zabavali množice.

SEAT bo hkrati s tem festivalom predstavil ekskluzivni različici svojih najbolj mladostnih urbanih modelov: Ibizo in Arono z zvočnim sistemom BeatsAudio. Oba modela sta opremljena z ekskluzivnimi estetskimi detajli in funkcijami ter vrhunskim zvočnim sistemom. Na trgu bosta na voljo v zadnjem četrtletju leta 2018.

»Veseli nas, da smo strateški partner in sponzor različnih prizorišč festivala, ki obiskovalcem nudijo dodano vrednost. S festivalom Primavera Sound smo naravno povezani - poleg tega, da gre za dve znamki s sedežem v Barceloni, so nam skupni tudi mediteranski značaj, mladosten duh in strast do ustvarjanja,« je izpostavila Susanne Franz, globalna direktorica marketinga pri družbi SEAT.

Znamka bo zagotavljala avtobusni prevoz med prizorišči, ki bo olajšal mobilnost obiskovalcev festivala

Sodirektor in vodja trženja pri festivalu Primavera Sound Alfonso Lanza pa je povedal: »Na letošnji izvedbi festivala Primavera Sound bo družba SEAT naredila dokončen korak k temu, da bo postala njegov glavni strateški partner. Naše partnerstvo je prečno in sega prek meja festivala, saj je SEAT različne pobude festivala Primavera Sound podpiral že med letom. V okviru festivala je prisotnost znamke SEAT aktivna, obsežna in dragocena - družba je svoje ime posodila enemu od glavnih odrov, odprla je prizorišča, kot sta SEAT Village in The Wall, zlasti pa prispeva k mobilnosti obiskovalcev festivala.«

Festival Primavera Sound je mednarodno priznan glasbeni festival, ki je lani privabil več kot 200.000 obiskovalcev iz 125 držav, kar dokazuje njegovo priljubljenost zunaj Španije. Letošnja izvedba festivala se začenja jutri s programom, na čelu katerega bodo med drugim Arctic Monkeys, Björk, The National, Lorde in Migos. S tem partnerstvom SEAT krepi in promovira svojo predanost glasbi ter vezi z Barcelono.