NOV NAČIN MERJENJA UČINKOVITOSTI

WLTP – NOV STANDARD

Nov globalno usklajeni preizkusni postopek za lahka vozila ali WLTP je nov način merjenja emisijskih standardov za vozila. Nadomešča prejšnji postopek NEDC (nov evropski vozni cikel), ki je bil uveden leta 1997.

PARAMETRI ZA MERJENJE

To so trije glavni dejavniki, ki vplivajo na test

AERODINAMIKA

Več zračnega upora ima vozilo, več goriva potrebuje. Bolj aerodinamično je vozilo, manj zračnega upora ima. Že najmanjše spremembe v aerodinamiki vozila imajo lahko velik učinek na dolgotrajno učinkovitost.

KOTALNI UPOR PNEVMATIK

Ko vozite, kotalni upor zmanjšuje vašo učinkovitost zaradi deformacije pnevmatik. Zato je pomembno, da je oblika pnevmatik kar se da učinkovita.  

MASA

Težke stvari potrebujejo več energije za premikanje. Lažje je vozilo, manj goriva potrebuje za premikanje. S porabljeno manjšo količino goriva je vozilo bolj učinkovito. Lahkotnost preprosto pomeni učinkovitost, prav tako pa je uporabna pri manevriranju vozila.

Spletna stran SEAT za zagotavljanje nemotene in izboljšane uporabniške izkušnje uporablja piškotke. Z nadaljnjim obiskom in uporabo spletne strani soglašate z našo politiko piškotkov.
V redu