Martorell (Španija), 8. 7. 2020 -SEAT bo med letoma 2020 in 2025 izvedel investicijo v višini 5 milijard evrov. Namenjena bo za nove R&R projekte za razvoj vozil v SEAT-ovem Tehničnem centru, predvsem za elektrifikacijo modelske palete, ter za opremo in infrastrukturo v Martorellu, Barceloni in tovarni komponent Componentes. S to investicijo se SEAT pripravlja za razvoj novih modelov in za prevzem novih projektov, s čimer naj bi zagotovili varnost delovnih mest in uspešno prihodnost družbe.
Predsednik družbe SEAT Carsten Isensee je poudaril, da "je ta investicijski načrt naš način odločnega in optimističnega soočanja s prihodnostjo, s katerim bo družba postala močnejša, inovativnejša in bolj traj-nostna. Naš namen je, da se bodo v Martorellu proizvajala električna vozila od leta 2025 naprej, ko bo trg električnih vozil že dovolj zrasel."
Načrtovana investicija v višini 5 milijard evrov do leta 2025 bo namenjena za R&R projekte za razvoj novih modelov ter za opremo in infrastrukturo, z namenom prevzemanja novih projektov, predvsem za elektrifikacijo modelske palete
Predsednik družbe SEAT je povedal, da "je naš cilj biti gonilna sila transformacije avtomobilskega sektorja v Španiji. Če želimo avtomobilski industriji v Španiji zagotoviti prihodnost, potrebujemo sodelovanje državnih, regionalnih in lokalnih oblasti. Sami tega ne moremo narediti. Načrt, ki ga je predstavila španska vlada, je poteza v pravo smer, če želimo nadaljevati z razvojem avtomobilskega sektorja."
Na tiskovni konferenci v nedavno odprti CASI SEAT, na kateri so predstavili prihodnjo strategijo družbe, je SEAT-ov podpredsednik za prodajo in marketing ter izvršni direktor znamke CUPRA Wayne Griffiths poudaril, da "sta znamki SEAT in CUPRA ključni za razvoj družbe. Vsaka od njiju ima jasno opredeljeno vlogo, svojo osebnost in atribute ter je namenjena različnim ciljnim skupinam. Zato se med seboj odlično dopolnjujeta in ne moreta nadomestiti ena druge. SEAT predstavlja vstopna vrata v svet koncerna Volkswagen: imamo najmlajše kupce - v povprečju za 10 let mlajše - in mnogi od njih avto kupujejo prvič. CUPRA pa cilja na nov tržni segment, ki se umešča med trg masovnih znamk in trg tradicionalnih prestižnih znamk. Prepri¬čani smo, da obstaja velik potencial za rast med kupci, ki iščejo edinstvenost, kakršno ponuja CUPRA."
Kot je dejal Carsten Isensee, "SEAT je, v prihodnosti pa bo še dosti bolj, družba z dvema natančno opredel¬jenima znamkama znotraj svoje strukture: SEAT in CUPRA. SEAT in CUPRA sta dve plati iste medalje. SEAT daje s svojo proizvodnjo, R&R in človeškimi viri znamki CUPRA volumensko osnovo za rast, CUPRA pa znamki SEAT omogoča, da svoje težišče preusmerja na bolj emocionalne, višje pozi¬cionirane avtomobile." Isensee je dodal, da "imajo sindikati in vodstvo družbe skupno vizijo ter da delamo z roko v roki za izgradnjo prihodnosti družbe in njenih znamk."
Družba bo 100-odstotno električni model el-Born na trg lansirala pod znamko CUPRA
Investicijske kapacitete za obe znamki so znotraj SEAT-ove strukture ter v premoženju, ki ga predstav¬ljajo 15.000 zaposlenih in tri proizvodne enote: SEAT Martorell, SEAT Barcelona in SEAT Componentes. SEAT-ova struktura vključuje tudi sedež družbe ter kreativni in tehnološki potencial, ki ga združujeta Tehnični center in Oblikovalski center, ki se prav tako nahajata v Martorellu. V bližnji Barceloni pa sta locirana CASA SEAT in SEAT:CODE, SEAT-ov center za razvoj programske opreme.
Ravno danes je družba objavila, da bo imel SEAT:CODE nove prostore v srcu Barcelone, na Rambli, kjer bo zaposlenih več kot 150 razvijalcev programske opreme. Ti bodo s svojim delom spodbujali digitalizacijo družbe ter ustvarjali digitalne produkte in rešitve, ki bodo prispevali k rasti znamk SEAT in CUPRA, prav tako pa bodo tudi iskali digitalne rešitve za koncern Volkswagen. SEAT je v ekipo SEAT:CODE že vključil 20 novih strokovnjakov, od zdaj naprej pa jih bodo v naslednjih mesecih angažirali še 100.
Znamka CUPRA že vse od rojstva v februarju 2018 beleži eksponentno rast, ki presega vsa pričakovanja. Po otvoritvi objekta CUPRA Garage ter predstavitvi CUPRA Leona in CUPRA Formentorja, za katerega so danes začeli zbirati prednaročila, se je družba odločila, da bodo konceptno vozilo el-Born lansirali pod znamko CUPRA.
"Model el-Born se ponaša z vsemi geni znamke CUPRA in je živ dokaz za to, da sta visoka zmogljivost in elektrifikacija odlična kombinacija. Z njim bomo naredili pomemben korak v obdobje elektrifikacije, povečali obseg prodaje in zvišali dodano vrednost," je pojasnil Wayne Griffiths.
Družba bo 100-odstotno električni model el-Born na trg lansirala pod znamko CUPRA
CUPRA el-Born je avto, ki je bil v celoti zasnovan in razvit v Barceloni, proizvajali pa ga bodo, kot je bilo načrtovano, v nemškem Zwickauu, na platformi za električni pogon (MEB). CUPRA el-Born bo na trg prišel leta 2021.
Griffiths je poudaril, da "se je lansiranje znamke CUPRA pred dvema letoma izkazalo za velik uspeh. Preobrati, ki se dogajajo v avtomobilski panogi, so lahko idealna priložnost za vzpon novih znamk, kot je CUPRA. Verjamemo, da je potencial CUPRE tako velik, da bi lahko dosegli promet v višini 1 milijarde evrov, ko bo na trgu celotna modelska paleta."
V zvezi s Formentorjem je izvršni direktor znamke CUPRA poudaril, da "je naslednji korak na poti širitve palete znamke CUPRA in označuje novo fazo razvoja znamke; je model, s katerim si znamka na trgu odpira vrata do novih kupcev. Je mejnik na naši poti osvajanja avtomobilskih navdušencev po vsem svetu."
Predsednik družbe SEAT Carsten Isensee je naredil tudi bilanco letošnjih prvih šestih mesecev, obdobja, ki ga je zaznamoval koronavirus. Isensee je dejal, da je "bila prva polovica letošnjega leta verjetno eno najbolj težkih obdobij v SEAT-ovi zgodovini. Pričakovali smo, da bosta finančni leti 2020 in 2021 težki, zdaj pa moramo k temu prišteti še zelo resne učinke pandemije covida-19 na avtomobilsko industrijo." Kljub temu je Isensee izrazil zmeren optimizem v zvezi z razvojem poslovanja v prihajajočih mesecih: "Po ponovni vzpostavitvi poslovanja smo v zadnjih tednih že zabeležili rahlo izboljšanje. Prepričani smo, da bo prišlo do okrevanja, vsaj delnega, v drugi polovici leta 2020."
Carsten Isensee: "Če želimo avtomobilski industriji v Španiji zagotoviti prihodnost, potrebujemo sodelovanje državnih, regionalnih in lokalnih oblasti. Sami tega ne moremo narediti."
Z vidika industrije SEAT-ova tovarna v Martorellu že skoraj v celoti spet dosega obseg proizvodnje na ravni pred koronavirusom. Danes izdelajo okrog 1.900 vozil dnevno. Tudi tovarni Barcelona in Componentes sta že skoraj nazaj na predkoronskem obsegu proizvodnje. V tovarni v Martorellu se zdaj osredotočajo na drugo polletje letošnjega leta, ki bo v znamenju proizvodnje novega Formentorja, prvega 100-odstotno Cuprinega modela, in novega priključnohibridnega Leona. Oba modela bodo izdelovali na liniji 2 v Martorellu, kjer so letos na trg pripeljali že četrto generacijo Leona.
Poleg vozil na 4 kolesih bo SEAT v prihodnje prek znamke SEAT MÓ ponujal tudi rešitve na 2 kolesih. SEAT MÓ je znamka za zagotavljanje mikromobilnosti, ki bo vključena v strukturo družbe SEAT. SEAT MÓ se je predstavil pred tremi tedni z dvema novima produktoma: 100-odstotno električnim skuterjem SEAT MÓ eScooter 125 in električnim skirojem SEAT MÓ eKickScooter 65.
Od jutri naprej pa bo SEAT MÓ v Barceloni ponujal nov naročniški model, all-inclusive mobilnostno storitev, ki bo omogočala dostop do 100-odstotno električnega SEAT MÓ eScooterja 125 na dnevni, tedenski ali mesečni osnovi (vključno z vzdrževanjem, zavarovanjem in polnjenjem), in sicer brez stalne vezave za ceno 149 € mesečno za najmanj trimesečni najem. S temi skuterji namerava SEAT MÓ v Barceloni v naslednjih tednih vzpostaviti tudi storitev souporabe.