10,9-odstotna rast prodaje za SEAT v letu 2019, ki tako predstavlja najboljše leto doslej

Nazaj na Novice in dogodki
20. 01. 2020

Martorell (Španija), 9. 01. 2020. Novo leto rekordov. Po uspehu iz leta 2018 so SEAT-ove prodajne številke ponovno dosegle najvišjo vrednost v zgodovini znamke. Leta 2019 je prodaja znamke narasla za 10,9 % na skupno 574.100 vozil. S tem rezultatom SEAT presega rekord iz leta 2018 (517.600 vozil) in že tretje zaporedno leto dosega dvomestno rast.

V decembru je SEAT-ova prodaja v primerjavi z istim mesecem v letu 2018 narasla za 23,4 % na skupno 31.300 vozil (2018: 25.300).

Ključnega pomena za rast v zadnjih treh letih je bila uvedba modelov SUV. V letu 2019 so 44,4 % prodanih vozil znamke SEAT predstavljali modeli Arona, Ateca in Tarraco, kar je 10 % več kot v letu 2018. Arona se je s 123.700 primerki uvrstila na prvo mesto po prodaji SEAT-ovih modelov SUV, kar znaša 25 % več kot leto prej. SEAT je poleg tega prodal 98.500 primerkov Atece, se pravi 25,9 % več kot prejšnje leto, in s tem dosegel najboljši rezultat po njeni uvedbi leta 2016, ter 32.600 primerkov modela Tarraco, ki je na trg prišel leta 2019.

Leon - ključni model za SEAT-ovo rast prodaje od leta 2012 naprej, ki bo kmalu doživel premiero nove generacije - je s 151.900 predanimi vozili (-4,1 %) še vedno najbolje prodajan avtomobil znamke. Ibiza s 125.300 prodanimi vozili (-8 %) ostaja SEAT-ov drugi najbolje prodajan model, medtem ko sta Alhambra in Mii dosegla višje vrednosti: enoprostorec je dosegel 6,3-odstotno rast (23.700 prodanih vozil), SEAT-ov mestni malček, ki je sedaj na prodaj kot 100-odstotno električna različica, pa 0,7-odstotno rast (13.200).

Znamka CUPRA* je v svojem drugem letu od uvedbe povečala prodajo za 71,4 %, za kar je poskrbela odlična prodaja modela CUPRA Ateca. V letu 2019 je znamka CUPRA prodala 24.700 vozil (2018: 14.400); 14.300 primerkov modela CUPRA Leon (2018: 13.300; +7,9 %) in 10.400 primerkov modela CUPRA Ateca (2018: 1.100).

SEAT-ov podpredsednik za prodajo in trženje ter izvršni direktor znamke CUPRA Wayne Griffiths je poudaril, da "novi prodajni rekord ponazarja uspešnost strategije, ki smo jo uvedli leta 2016 z ofenzivo modelov SUV. Že tretje leto zapored je naša prodaja napredovala z dvomestno številko, s čimer se uvrščamo med najhitreje rastoče znamke v Evropi. Poleg tega nam je povečanje prodaje modelov SUV omogočilo, da smo povečali dobičkonosnost podjetja in trgovske mreže."

Griffiths je še dodal: "Na petih od desetih glavnih trgov smo dosegli svoj najboljši rezultat doslej, utrdili smo svoje vodstvo v Španiji, dosegli 3,8-odstotni tržni delež v Nemčiji in postali tretja najbolje prodajana znamka v Avstriji. V Franciji in Italiji smo dosegli svoj najboljši rezultat v več kot desetletju. Tudi znamka CUPRA je s skoraj 25.000 prodanimi vozili močno napredovala. Na te rezultate smo pri SEAT-u in CUPRI lahko zelo ponosni."

Glede leta 2020 je podpredsednik za prodajo in trženje ter izvršni direktor znamke CUPRA izpostavil: "V letu 2019 smo zaključili rekordno triletno obdobje in sedaj je naš izziv, da ta obseg utrdimo v smislu zmerne rasti ali padcev na trgih. Prepričani smo, da nam bodo pri doseganju naših ciljev pomagali nova generacija Leona in električni modeli, ki jih bomo predstavili v letošnjem letu."

Zgodovinski rezultati na glavnih trgih

Prodajni rekord temelji na močni rasti na večini najpomembnejših trgov za podjetje. SEAT je doslej največji obseg prodaje med drugim dosegel v Nemčiji, v Združenem kraljestvu, Avstriji, Švici, na Poljskem, v Izraelu, na Švedskem in na Danskem. V Nemčiji je podjetje s 132.500 prodanimi vozili (+16,1 %) že tretje leto zapored postavilo nov rekord. V Združenem kraljestvu je prodaja narasla za 9,5 % na skupno 68.800 prodanih vozil. SEAT je svoj doslej najboljši rezultat dosegel še v Avstriji (19.900; +7,9 %), kjer je tretja najbolje prodajana znamka, v Švici (12.800; +19,6 %), na Poljskem (12.700; +6,6 %), v Izraelu (9.200; +2,6 %), na Švedskem (9.100; +30,4 %) in na Danskem (7.100; +47,2 %).

H globalnemu rekordu podjetja so pripomogli tudi trgi, kot so Portugalska (11.300; +17,7 %), Nizozemska (11.000; +22,6 %), Belgija (10.600; +11,2 %) in Irska (4.100; +11,3 %). V Mehiki, SEAT-ovem največjem trgu zunaj Evrope, se je prodaja povečala za 5,4 % na skupno 24.300 vozil.

2020 - leto novega Leona in elektrifikacije znamk SEAT in CUPRA

28. januarja bo SEAT predstavil četrto generacijo modela SEAT Leon, najbolje prodajanega modela družbe, ki ga bodo izdelovali v tovarni v Martorellu. Novi Leon bo trgu premierno prestavljen v priključnohibridni električni različici. Tako bo prva novost v paleti, v okviru katere bosta do prvega dela leta 2021 predstavljena še priključnohibridna različica Tarraca in SEAT el-Born - prvo električno vozilo znamke, izdelano na osnovi platforme MEB.

Poleg tega bo v letu 2020 tudi znamka CUPRA predstavila dve premieri: prva bo Formentor - prvi model, razvit prav za to znamko, ki bo imel različico z motorjem z notranjim zgorevanjem in priključnohibridno električno različico, izdelovali pa ga bodo v Martorellu, drugo pa predstavlja novi model CUPRA Leon.

SEAT bo leta 2020 predstavil tudi e-skuter, 100-odstotno električno motorno kolo in prvo v zgodovini znamke, ter nov e-skiro, ki se bo pridružil modelu EXS, ki je v letu 2019 dosegel prodajo več kot 11.000 primerkov. SEAT ima vodilno vlogo na področju mikromobilnosti koncerna Volkswagen ter bo z obema predstavitvama povečal urbano mobilnost.

* Rezultat je vključen v skupni obseg prodaje znamke SEAT.