Četrto leto rasti

Ateca spodbudila prodajo znamke SEAT v letu 2016

Nazaj na Novice in dogodki
13. 01. 2017

Martorell, 10. 01. 2017 - SEAT je leta 2016 že četrto zaporedno leto povečal prodajo. Izdelovalec avtomobilov je dostavil 410.200 vozil, kar je 2,6 % več kot leta 2015 (400.000), hkrati pa je to najboljši rezultat po letu 2007. V zadnjih štirih letih se je prodaja znamke SEAT povečala za 27,8 %, kar predstavlja 89.200 več prodanih vozil kot leta 2012 (321.000). Nova Ateca je spodbudila prodajo vozil SEAT. Od julija, odkar je prvi SUV družbe SEAT na voljo pri trgovcih, so prodali 24.200 teh vozil. Zaradi začetnega uspeha pri prodaji Atece so se dostave vozil SEAT v drugi polovici leta 2016 povečale za 5,3 %.

Številke, ki jih je dosegla Ateca, dopolnjuje rast prodaje Alhambre in Leona. Oba modela sta ob koncu leta 2016 dosegla največjo prodajo vseh časov. Ob dvajseti obletnici se je prodaja enoprostorca povečala kar za dve števki - za 13,6 % - na 30.700 vozil. Prodaja Leona se je dvignila za 3,0 % na 165.000 vozil. To je najboljši rezultat Leona od začetka prodaje leta 1999. Gre za najbolj prodajan model znamke SEAT. Ibiza se koncu četrte generacije prav tako približuje z velikim obsegom prodaje. Leta 2016 so prodali 152.000 teh modelov, kar je malo manj kot leta 2015 (-0,9 %).

Predsednik uprave družbe SEAT Luca de Meo je izrazil zadovoljstvo z rezultati. »Naša modelska ofenziva se je šele začela, toda spet smo poželi pozitivne rezultate. Začetek prodaje Atece nam omogoča, da v prihodnost zremo pozitivno: Ateca že predstavlja tretji steber znamke, letos pa bo njen prispevek k prodaji še bolj opazen.« Glede dejavnosti v letu 2017 je Luca de Meo povedal: »S prenovljenim Leonom, peto generacijo Ibize in novo Arono smo si zastavili povečanje obsega prodaje. Leto 2017 bo za SEAT zelo posebno.«

V zahodni Evropi dostavljenih 320.000 vozil

Prodaja vozil SEAT v zahodni Evropi je dosegla 319.900 vozil, kar je 2,2 % več kot leta 2015 (312.800). Zasluge gredo povečanju prodaje na trgih v Avstriji (+12,9 %), na Švedskem (+31,3 %) in na Portugalskem (+17,0 %). Gre za najboljši rezultat v regiji po letu 2007. SEAT je leto zaključil tudi s pozitivno bilanco v petih večjih evropskih državah. V Nemčiji, največjem trgu znamke, se je prodaja dvignila za 2,5 % na 90.000 vozil. Na drugem mestu je Španija, kjer je SEAT prodal 77.200 vozil (+0,1 %). V Združenem kraljestvu in Franciji, tretjem in petem največjem trgu znamke SEAT, se je prodaja povečala za 0,5 %, kar znaša 47.400 oziroma 22.500 vseh prodanih vozil. V Italiji, sedmem največjem trgu družbe, so dostavili 16.500 vozil, prodaja pa se je povečala za 3,9 %.

Rekordni dosežki prodaje v Turčiji in Izraelu

Rast na Poljskem (+22,0 %), največjemu trgu znamke SEAT v regiji, in na Madžarskem (+11,1 %) je spodbudila prodajo znamke SEAT v vzhodni Evropi. Skupno se je prodaja povečala za 8,2 %, prodali pa so 28.200 vozil (2015: 26.100). Gre za najboljši rezultat prodaje v regiji po letu 2008. SEAT je povečal prodajo tudi na Češkem (za 3,2 %) in tako dosegel najboljši rezultat v tej državi.

Leta 2016 je SEAT znova podrl rekorde prodaje v Turčiji in Izraelu. Šesti največji trg družbe SEAT, Turčija, je povečala prodajo vozil za 41,7 %. Skupno so prodali 19.700 vozil, kar je 5.800 vozil več kot leta 2015. V Izraelu je SEAT prodal 8.000 vozil, kar predstavlja rast prodaje za 6,2 %. V Mehiki, četrtem največjem trgu znamke SEAT, je prodaja obsegala 24.500 vozil, kar je 1,5 % več kot prejšnje leto.

Leta 2016 je SEAT začel tržiti svoja vozila v Singapurju in na Mauritiusu, že leto prej pa je odprl trga v Moldaviji in Palestini.

V letu 2017 bo SEAT nadaljeval modelsko ofenzivo, ki jo je začel z Ateco. Januarja bo pri trgovcih na voljo prenovljeni Leon, v prvega pol leta bo mu sledila Ibiza, nato pa še nova Arona. Predstavitev Atece pozitivno vpliva na dostave vozil in na finančne rezultate družbe. V prvih devetih mesecih leta 2016 je družba zabeležila dobiček iz poslovanja v vrednosti 137 milijonov evrov, kar je enajstkrat več od dobička v istem obdobju leta 2015.

SEAT je do konca leta 2016 prenovil podobo prodajnih salonov pri 60 % svoje trgovske mreže, ki jo sestavlja več kot 1.700 trgovcev in salonov. Nova podoba izraža celostno povezavo med identiteto družbe SEAT in njenim dizajnom ter simbolizira vrednote družbe, s čimer ustvarja odprto in prijateljsko okolje.