Martorell, 28. 2. 2017 - Avtosalon Ženeva vedno predstavlja izjemno priložnost za avtomobilsko industrijo in leto 2017 bo res zelo posebno za znamko SEAT. Zlasti ker bo v središču pozornosti peta generacija nove SEAT Ibize, najbolj prodajanega modela španske znamke z več kot 5,4 milijona prodanih enot."SEAT je v fazi konsolidacije in rasti, delamo na tem, da postanemo najbolj dinamična organizacija v naši industriji,"pravi Luca de Meo, predsednik izvršilnega odbora znamke SEAT, S.A. "Nova SEAT Ibiza pomeni velik preskok naprej za znamko in predstavlja prelomnico v segmentu." A ne samo to, kajti to predstavlja naslednji korak naprej v največji produktni ofenzivi v vsej zgodovini znamke SEAT. Na začetku smo predstavili prvi SUV znamke, Ateco, sledila je posodobitev modela Leon. Zdaj je na vrsti Ibiza, ki zaključuje okrepitev treh glavnih stebrov znamke. Predstavljeni pa bodo še drugi novi modeli, denimo kompaktni model Crossover Arona. Predstavitev nove Ibize odpira zelo posebno leto za znamko SEAT tudi v komercialnem smislu. Podjetje namreč po objavi 16,5-odstotne rasti v januarju vstopa v peto zaporedno leto povečane prodaje.
Do konca leta bodo vsi novi proizvodi pripomogli k znatni rasti na evropskih trgih. Dodatno nova ponudba vključuje izvedbo Xcellence kot alternativo trenutnemu nivoju opreme FR. Izvedba Xcellence naj bi privabljala nove kupce, ki iščejo bolj prefinjen in prepoznaven dizajn ter hkrati bolj priročno in pametno funkcionalno opremo.
Peta generacija SEAT Ibize je bila razvita v Barceloni in predstavlja odločilen korak naprej pri določanju prihodnosti znamke SEAT. Prvič, ker predstavlja najsodobnejšo tehnologijo skupine Volkswagen, modularni prečni sistem MQB-A0, ki kaže na pomembnost znamke SEAT znotraj skupine Volkswagen, kajti ta modularni sistem bo prvič predstavljen v tem segmentu. Drugič, ker prihaja z zvrhano mero najnaprednejše tehnologije, spektakularne dinamike in znatno večje notranjosti. To pomeni popolnoma nov model, ki še vedno ohranja mladosten duh, dinamiko, funkcionalnost in udobje. Da bi to dosegli, ima Ibiza nov in športen dizajn, ki odraža DNK, značilen za znamko SEAT. Površine so še bolj poudarjene, zato videz postaja še bolj oblikovan, vznemirljiv in aerodinamičen.
"Nova SEAT Ibiza sprejema DNK znamke SEAT in zagotavlja izjemno dinamično zmogljivost," pravi dr. Matthias Rabe, podpredsednik znamke SEAT za raziskave in razvoj. "Z novim modularnim sistemom MQB-A0 ima SEAT Ibiza vključene tehnologije višjih segmentov, na področju udobja pa smo odločilno izboljšali notranjo prostornost in njeno raznolikost."
Združuje eleganco in slog, medtem ko nikoli ne opusti svojega dinamičnega značaja. Nova Ibiza bo zagotovo pripomogla k rasti kupcev znamke SEAT in k izboljšanju ugleda znamke, saj bo pravi magnet za kupce zahvaljujoč nedvomno kakovostni ponudbi skupaj z zelo izrazitim in močnim dizajnom, ki zagotavlja brezhibno prileganje vozila cestišču.
Ključni dejavnik nove SEAT Ibize je prav gotovo dejstvo, da peta generacija modela predstavlja to špansko znamko kot tisto, ki je usmerjena v prihodnost. Vključuje glavne dejavnike, priročnost, inteligentno tehnologijo in povezljivost. Nova Ibiza lahko vključuje asistenčne sisteme, ki so običajni v modelih Leon in Ateca ter ki nikakor niso običajni v tem razredu (med drugimi sta to sistem za nadzor prometa Front Assist in tempomat z avtomatskim uravnavanjem razdalje ACC), ter brezžični polnilnik in ojačevalnik signala GSM.
Prva tako je SEAT Ibiza popolnoma povezana zahvaljujoč trem vmesnikom: Apple Car Play, Android Auto in Mirror Link. To zagotovo kaže prizadevanja znamke SEAT, da postane vodilna na področju povezljivosti vozila in v razvoju novih mobilnih rešitev. Vse tri tehnologije je mogoče prvič uporabljati prek integriranega 8-palčnega zaslona na dotik.
Vozilo ima tudi zvočni sistem Beats: znamka z vrhunskim zvokom za razvedrilo prinaša energijo, čustva in vznemirjenost za ljubitelje glasbe, saj spreminja način poslušanja glasbe. Uporablja digitalni signalni procesor (DSP), šest vrhunskih zvočnikov, globokotonski zvočnik visoke kakovosti in osemkanalni 300-vatni ojačevalnik.
Nova Ibiza torej nudi kakovost, ki jo običajno najdemo v višjih segmentih, ter cilja na kupce, ki vedno, kaj hočejo, in imajo mladosten ter dinamičen značaj; prav tako si prizadeva pritegniti tiste stranke, ki iščejo nekaj bolj sofisticiranega ter ki v svojem vsakdanjiku želijo najnovejšo in najsodobnejšo tehnologijo ter preproste rešitve.
SEAT Leon CUPRA, najhitrejši serijski model španske znamke, bo prav tako predstavljen na razstavnem prostoru SEAT. Čeprav bodo vsi govorili o motorju s 300 KM in največjim navorom 380 Nm, ali o pospeških od 0 do 100 km/h v 4,9 sekunde, je prav, da zlasti poudarimo, da bo Leon CUPRA opremljen s štirikolesnim pogonom 4Drive v kombinaciji z izvedbo ST in DSG-menjalnikom z dvojno sklopko. Te izboljšave glede moči, navora in pospeškov kažejo očiten napredek pri zmogljivosti, vključeni pa so še varnostni sistemi, povezljivost in multimedijska tehnologija, ki jih najdemo tudi v preostalih izvedbah modela Leon.
Zadnji in najmočnejši član družine CUPRA nudi intenziteto, športnost in dinamiko skupaj s priročnostjo in raznolikostjo zahvaljujoč trem izvedbam: modelu s 5 vrati, kupeju SC in družinskemu ST. Ker mora CUPRA vedno vzdrževati kar najboljše ravnovesje med strastjo in smislom, je bila dosežena taka kombinacija športnega dizajna, vodilne tehnologije, udobja in izrednih voznih lastnosti kot še nikoli prej.
Poleg modela CUPRA s 300 KM bo predstavljen še spektakularen model v mat sivi barvi zunaj, s karbonskimi vlakni v notranjosti ter z estetskimi detajli v bakru zunaj in znotraj. Seveda govorimo o novem modelu SEAT Leon CUPRACER Evo 17, tekmovalni izvedbi, ki bo nastopila v mednarodni seriji TCR. Na voljo v dveh izvedbah - z DSG-menjalnikom in sekvenčnim ročnim menjalnikom - je Leon CUPRACER Evo 17 opremljen z enakim motorjem kot serijska izvedba, vendar s 350 KM (20 več kot izvedba 2016) in navorom 420 Nm.
Če pogledamo novo sezono, so bile izboljšave izvedene na zavorah (vključno s sistemom nadzora), in sicer z razvojem sistemov ABS in ESC za izboljšavo občutka in vodljivosti. SEAT Leon CUPRACER Evo 17 ima pogon spredaj s samodejno elektronsko zaporo diferenciala VAQ, sprednjimi kolutnimi zavorami premera 378 mm s 6-batnimi čeljustmi in zadnjimi zavorami premera 272 mm, da se lahko bolje prilagodi vozniku ali dirkališču. Prilagodijo se lahko elektronska porazdelitev zavorne moči in prečni stabilizator ter tudi stekanje in previs MacPhersonove sprednje preme ter stekanje večvodilne zadnje preme.
Na razstavnem prostoru SEAT bo čez dan potekalo več pogovorov z mediji. Člani uprave znamke SEAT bodo govorili o treh različnih temah.
Prvi bo nastopil Luca de Meo, predsednik izvršilnega odbora znamke SEAT, ki bo govoril o trenutni poslovni situaciji in drugih podjetniških temah. Nastopil bo tudi Wayne Griffiths, podpredsednik za prodajo in marketing znamke SEAT, ki bo predstavil komercialen pregled podjetja. Naslednja bosta nastopila dr. Matthias Rabe, podpredsednik za raziskave in razvoj znamke SEAT, ter dr. Andreas Tostmann, podpredsednik za proizvodnjo znamke SEAT, ki bosta govorila o novi Ibizi in modularnem prečnem sistemu MQB-A0. Na koncu se bosta Alejandro Mesonero-Romanos, direktor za dizajn znamke SEAT, in Joaquin Serra, direktor za kakovost znamke SEAT, osredotočila na oblikovanje in pomembnost kakovosti pri znamki SEAT.
Novinarske konference bodo predhodno najavljene ter bodo potekale v angleškem, nemškem in španskem jeziku, s simultanimi prevodi v različnih jezikih. Vsak govornik bo uporabljal 27-palčni tablični računalnik, da bo predstavitev kar se da fleksibilna in prijazna udeležencem.