M****artorell (Španija), 10. 07. 2018. - SEAT je prvo polovico leta zaključil z najboljšim prodajnim rezultatom v zgodovini znamke. V prvih šestih mesecih leta 2018 se je svetovna prodaja španskega proizvajalca avtomobilov povečala za 17,6 % in tako dosegla 289.900 prodanih vozil (2017: 246.500). Ta številka predstavlja povečanje za več kot 43.000 vozil v primerjavi z enakim obdobjem v letu 2017 in je podrla prejšnji rekord iz leta 2000 (278.500).
Španski proizvajalec je po vsem svetu skupno prodal 289.900 vozil in tako zaključil najboljšo prvo polovico leta v svoji zgodovini
V juniju je SEAT ponovno prodal več kot 50.000 vozil v enem mesecu (51.400), kar je 13,7 % več kot v enakem obdobju leta 2017 (45.200). Številka pomeni tudi najboljšo prodajo v mesecu juniju v zgodovini znamke SEAT in presega dosedanji rekordni junij 2000, ko je bilo prodanih 48.900 vozil.
Podpredsednik za področje trženja in prodaje Wayne Griffiths je pojasnil: "V prvih šestih mesecih leta 2018 smo dosegli izjemno povečanje prodaje, ki je preseglo naša začetna pričakovanja. Po skoraj 15-odstotni rasti leta 2017, smo letos po zaslugi nove Arone to uspeli še povečati. Prepričani smo tudi v uspešnost druge polovice leta, ko nameravamo javnosti predstaviti modela CUPRA Ateca in SEAT Tarraco, ki bosta razširila ponudbo in nam omogočila, da bomo dosegli nove stranke. Kljub temu pa se bomo tako kot vsi ostali proizvajalci avtomobilov morali soočiti z možnimi učinki novega homologacijskega standarda WLTP."
Nemčija, Španija, Velika Britanija, Francija in Alžirija so stebri povečanja prodaje
Od januarja do junija se je prodaja vozil znamke SEAT povečala po zaslugi odličnih rezultatov v večjih evropskih državah, ki so vse zabeležile dvomestno rast. Španija je z 62.200 vozili SEAT (+14,9 %) na prvem mestu pri prodaji, hkrati pa je znamka vodilna pri registracijah ter se je z Leonom in Ibizo uvrstila na seznam najbolje prodajanih modelov. V Nemčiji je prodaja še bolj narasla (+17,7 %), ta trg pa je po količini prodanih vozil (57.200) zavzel drugo mesto. Velika Britanija je napredovala za več kot 20 % (35.900; +21,7 %), s čimer se je uvrstila na tretje mesto pri prodaji, hkrati pa je presegla doslej najvišjo prodajno vrednost v prvi polovici leta, ki jo je dosegla lani (29.500 vozil). Francija (15.800; +18.7 %) in Italija (12.800; +21.6 %), kjer je SEAT dosegel najboljši prodajni rezultat v prvi polovici leta po letu 2011 oz. 2009, z zelo dobro rastjo prodaje dopolnjujeta seznam najboljših pet trgov znamke.
SEAT napreduje tudi v preostalih evropskih državah, najbolj opazno v Avstriji (11.700; +23,0 %), kjer je SEAT tretja najbolje prodajana znamka in je dosegel najboljšo prvo polovico leta doslej; v Belgiji (6.200; +43,9 %), Portugalski (5.700; +18,1 %) in na Nizozemskem (5.100; +27,6 %). Druge države izven Evrope, ki so prav tako dosegle bistveno rast vključujejo Alžirijo, kjer se je v prvi polovici leta prodaja vozil znamke SEAT povečala za 11-krat (11.400 vozil; 1.000 v prvih šestih mesecih leta 2017), za kar je zaslužna nova Ibiza, ki jo izdelujejo v alžirski tovarni Relizane.
SEAT bo 18. septembra v Tarragoni predstavil novi Tarraco
SEAT bo v drugi polovici leta predstavil dva nova modela. 18. septembra bo javnosti predstavljen novi Tarraco, ki bo zaokrožil SEAT-ovo ponudbo športnih terencev, ki jo sedaj sestavljata Arona in Ateca. Tarraco, latinsko ime za špansko mesto Tarragona, je bilo izbrano z javnim glasovanjem v zaključni fazi projekta #SEATseekingName, v kateri je sodelovalo več kot 140.000 navdušencev. Skladno z imenom bo novi SEAT-ov športni terenec predstavljen v areni Tarraco v Tarragoni.
Tarracu se bosta pridružili še dve novosti - CUPRA Ateca, prvi novi model blagovne znamke CUPRA, in Arona TGI, prvi športni terenec s pogonom na stisnjeni zemeljski plin. Še pred koncem leta bo ta trajnostna različica Arone povečala SEAT-ovo paleto vozil s pogonom na stisnjeni zemeljski plin, ki trenutno vključuje Mii, Ibizo in Leon.