Barcelona (Španija), 28. 5. 2019 - SEAT bo že tretje leto zapored kot strateški partner sodeloval na festivalu Primavera Sound, enem najvidnejših glasbenih festivalov na mednarodni sceni; pričakujejo, da bo festival letos pritegnil več kot 220.000 obiskovalcev. S to potezo se proizvajalec avtomobilov povezuje z mladostnim, urbanim duhom Barcelone ter njenim navdušenjem nad glasbo in mednarodnimi talenti.
Sodelovanje vključuje več aktivacij blagovne znamke, pri čemer se bosta predstavila nova digitalna in avdiovizualna platforma Radio Primavera Sound in prizorišče SEAT Village Stage. Na slednjem bo v okviru festivala nastopilo 13 španskih in tujih hiphop izvajalcev, poleg tega pa tudi trije didžeji iz treh legendarnih mednarodnih indie glasbenih zasedb; vsi trije bodo poskrbeli za vrhunski zaključek vsakega posameznega festivalskega večera. Znamka nadaljuje tudi lanskoletno tradicijo: svoje ime bo posodila javni tribuni 'Created in Barcelona'.
Direktorica SEAT-ovega mednarodnega trženja Susanne Franz je poudarila, da je "Primavera Sound eden najpomembnejših svetovnih festivalov s koreninami v Barceloni. Z udeležbo na festivalu tudi letos potrjujemo svojo zavezanost urbanim talentom ter krepimo svojo predanost glasbi in temu mestu. S prisotnostjo na letošnjem festivalu želimo obiskovalcem festivala omogočiti doživetje na še višji ravni, saj bomo predstavili vrsto velikih glasbenih imen, obiskovalcem pa bomo tudi olajšali prihajanje in odhajanje ter pomikanje po festivalskem prizorišču."
SEAT se tudi letos vrača na festival Primavera Sound kot njegov strateški partner
Na mestu, kjer je SEAT Village lansko leto gostil sproščujoče obalno prizorišče s koncerti didžejev, bo letos v okviru festivala nastopilo 13 izvajalcev zvrsti hiphop in trap v neštetih različicah. Tak pristop bo obiskovalcem omogočil, da spoznajo sedanjost in prihodnost tega žanra na izjemnem prizorišču, kjer se bodo med drugimi predstavili Little Simz, Mucho Muchacho, Junglepussy in Kaydy Cain, ki se bodo pridružili uradnim glavnim zvezdam festivala. To pa še ni vse: trije didžeji iz legendarnih indie glasbenih zasedb, Jarvis Cocker (Pulp), Tim Burgess (The Charlatans) in Richard Colburn (Belle & Sebastian), bodo poživljali oder do zaključka vsakega posameznega večera.
Poleg tega bo SEAT Stage gostil Miley Cyrus le dan za tem, ko bo glasbenica svetu predstavila svojo najnovejšo pesem. Drugi mednarodno priznani izvajalci, ki bodo na veselje občinstva nastopili na SEAT-ovem odru, so med drugimi Solange, Interpol, Carly Rae Jepsen in James Blake.
Nova digitalna in avdiovizualna radijska platforma nudi na zahtevo glasbene in kulturne programe s pretakanjm vsebin 24 ur na dan, 365 dni v letu. SEAT kot strateški partner pripravlja dve radijski oddaji. Letos Radio Primavera Sound in SEAT snemalne studie selita v srce festivala, od koder bosta prenašala posebno oddajo Primavera Sound, ki bo vključevala intervjuje in najnovejše glasbene uspešnice. Poslušalci lahko oddajo poslušajo prek mobilne aplikacije, ki je že na voljo za operacijski sistem iOS in bo kmalu na voljo tudi za Android, ali prek spletne strani www.primaverasound.com/radio.
Na letošnjem festivalu bo SEAT izvajal tudi aktivnosti, povezane z ulično umetnostjo, ter tako prispeval k festivalski pestrosti in ustvarjalnosti. Znamka odpira prostor sodelovanja za več kot 15 španskih in tujih umetnikov, ki bodo legendarne pesmi s festivala Primavera Sound interpretirali in izrazili v obliki stenskih poslikav vsepovsod po festivalskem prizorišču.
Na glasbenih festivalih praviloma vlada velika gneča in zlahka se zgodi, da prijatelje izgubimo izpred oči. Temu v izogib je znamka ustvarila SEAT Lost&Sound, nepogrešljivo aplikacijo za vse obiskovalce festivala. Mobilna aplikacija vam s funkcijo obogatene resničnosti (AR) pomaga poiskati prijatelje. Za iskanje prijatelja samo odprete aplikacijo, območje skenirate z lečo kamere - in ikona, izbrana za tega posameznika, se bo na zaslonu prikazala tam, kjer je iskana oseba.
SEAT letos prvič predstavlja kolekcijo nalepk za storitev Instagram Zgodbe; nalepke so bile oblikovane posebej za uporabo v času festivala Primavera Sound. Cilj akcije je, da oboževalci prejmejo orodje, s katerim lahko na izviren način z drugimi delijo vtise o svojih doživetjih. Uporabniki nalepke najdejo tako, da na zavihku za iskanje gifov v Instagramu vtipkajo "Primavera Sound".
SEAT letos v sklopu zagotavljanja mobilnostnih storitev obiskovalcem festivala ob urah največjega obiska nudi brezplačen avtobusni prevoz od Parca del Fórum do središča Barcelone. A to še ni vse: podobno kot prejšnja leta je podjetje poskrbelo tudi za dve avtobusni progi na območju festivalskega prizorišča; progi povezujeta štiri središča dogajanja, vključno z lokacijo Primavera Bits in glavnim odrom, katerega sponzor je prav tako SEAT.
SEAT s svojim partnerstvom z najpomembnejšimi svetovnimi festivali leto za letom potrjuje svojo zavezanost glasbi in ulični umetnosti. Avtomobilska znamka iz Barcelone sodeluje tudi z urbanima festivaloma Lollapalooza v Parizu in Berlinu ter Wireless Germany. Ti dogodki veljajo za idealne platforme, kjer lahko obiskovalci skupaj uživajo v glasbi in ulični umetnosti ter občutijo SEAT-ovega mladostnega, optimističnega duha.