Odlični rezultati Ibize

Nova Ibiza dosegla odlične rezultate na vseh preizkusnih trčenjih Euro NCAP

Nazaj na Novice in dogodki
14. 07. 2017

Martorell, 6. 7. 2017 - SEAT je na zahtevnih preizkusnih trčenjih Euro NCAP znova dokazal, da so vsi njegovi modeli izjemno varni. Nova SEAT Ibiza, ki so jo v Barceloni izdelali na novi platformi MQB A0, je ponovno prejela pet zvezdic, torej najvišjo oceno. Ponosno lahko povemo, da so vsi trije stebri španske znamke - Ateca, Leon in Ibiza, na preizkusnih trčenjih Euro NCAP dosegli najvišje možne rezultate.

Priznanje je prišlo kmalu po premierni predstavitvi nove SEAT Arone v Barceloni. Gre za novo vozilo v ponudbi znamke SEAT v njeni največji produktni ofenzivi doslej, ki vključuje prenovljene modele Leon, Ibiza in Ateca ter nov velik SUV, ki bo predstavljen v letu 2018.

Velja opomniti, da morajo vsa nova vozila v zadnjem času prestati vedno večje število preizkusov, ki so čedalje zahtevnejši. Zato je pet zvezdic na prestižnih in neodvisnih varnostnih preizkusih še toliko večji uspeh. Prav tako velja omeniti, da za zanesljivo preizkušanje varnosti otrok uporabljajo lutke za trčenje, ki predstavljajo otroke od šestega do desetega leta starosti. Tudi stopnja zahtevnosti preizkusov bočnega trčenja ali trčenja v drog pod kotom 75 stopinj je večja. Izvajajo še dodaten preizkus čelnega trčenja v togo oviro. Na preizkusnih trčenjih uporabljajo vedno več lutk, ki so tudi vedno bolj realistične, da so pogoji prometne nesreče čim bolj objektivni.

Nova SEAT Ibiza se je odlično odrezala na vseh preizkusnih trčenjih, še zlasti je izstopala pri varnosti potnikov.

Nova SEAT Ibiza je dosegla odlične rezultate v vseh kategorijah preizkusnega trčenja Euro NCAP, še zlasti se je izkazala pri varnosti odraslih potnikov, kjer je dosegla 95 %. Tudi varnost otrok, zaščita pešcev in varnostni asistenčni sistemi so bili zelo dobro ocenjeni. Učinkovitost sistema za samodejno zaviranje v sili (Front Assist) na področju varnosti še posebno izstopa. Uporaba radijske tehnologije skupaj z novo generacijo sistemov ABS in ESC pomeni, da lahko vozilo zazna druga vozila in temu primerno ukrepa. Kar je še več: zazna tudi pešce. Zaradi teh sistemov lahko vozilo zavira kar najhitreje in na najbolj varen način.

Preizkusi trčenj Euro NCAP so od leta 2016 zahtevnejši ne le pri aktivni varnosti, temveč tudi pri pasivni. Na področju pasivne varnosti je novo to, da ima SEAT Ibiza zdaj tudi na zadnjih varnostnih pasovih zategovalnike in omejevalnike obremenitve. V odgovor na največje izzive pri varnosti odraslih in otrok to prinaša mnoge koristi. Zategovalniki namreč ob trku zmanjšajo ohlapnost varnostnega pasu okrog trupa in bokov, kar otrokom in odraslim zagotavlja največjo zaščito. Sidrne točke Isofix in Top Tether na zadnjih sedežih so pri SEAT Ibizi del serijske opreme. Med serijsko opremo sodijo tudi omejevalnik hitrosti, trije vzglavniki zadaj, napredni opozorilnik za nepripet varnostni pas na vseh sedežih in šest varnostnih blazin. S tempomatom z avtomatskim uravnavanjem razdalje in dvojno sklopko DSG je SEAT Ibiza na voljo tudi s Stop&Go, sistemom, ki zavira in pospešuje v prometu.

Nova SEAT Ibiza presega trenutne standarde Euro NCAP, saj kot del serijske opreme ponuja: asistenco za enakomerno speljevanje na klancu, samodejni vklop luči, sistem za večnaletno zaviranje, sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah in funkcijo dnevnih luči.