SEAT je na uradni otvoritvi CASE SEAT predstavil novo znamko urbane mobilnosti, SEAT MÓ

Nazaj na Novice in dogodki
19. 06. 2020

Barcelona (Španija), 16. 6. 2020 - SEAT je danes vrata CASE SEAT uradno odprl z otvoritveno slovesnostjo, ki je potekala ob upoštevanju priporočenih zdravstvenih in varnostnih ukrepov. Udeležile so se je pomembne osebnosti ter španski in katalonski vodilni podjetniki. Podjetje je med dogodkom oznanilo ustanovitev svoje nove znamke urbane mobilnosti, SEAT MÓ.

CASA SEAT je pred dvema tednoma prvič odprla vrata za javnost prek spleta, danes pa je to storila tudi fizično. Otvoritve so se med drugim udeležile znane osebnosti, kot so Teresa Ribera, Àngels Chacón in Ada Colau

Po virtualni predstavitvi, ki je bila 4. junija, je CASA SEAT danes prvič odprla vrata javnosti. SEAT-ov direktor Carsten Isensee je na začetku dogodka poudaril pomembnost tega novega prostora, ki bo igral vlogo sedeža podjetja v centru Barcelone. Dejal je: "CASA SEAT je veliko več kot poklon našim koreninam. Ta ikonična stavba je tudi prostor, iz katerega se oziramo v prihodnost, naš sedež v samem srcu Barcelone, za katerega pričakujemo, da bo postal novodobno središče urbane mobilnosti."

Nova znamka bo spodbujala strategijo urbane mobilnosti s poudarkom na produktih in storitvah s področja mikromobilnosti

SEAT svetu predstavlja svoje nove produkte s področja mikromobilnosti, in sicer SEAT MÓ eScooter 125 in SEAT MÓ eKickScooter 65

Nato je prek videokonference spregovorila četrta podpredsednica španske vlade in ministrica za okolje, Teresa Ribera, njenemu govoru pa sta v CASI SEAT prisluhnila Àngels Chacón, katalonski minister za po¬djet-ništvo in znanje, ter Ada Colau, županja Barcelone.

Predstavniki oblasti in druge pomembne osebnosti, kot so predsednik skupine Grupo Godó, Javier Godó; predsednik banke CaixaBank, Jordi Gual; predsednik nogometnega kluba FC Barcelona, Josep Maria Bartomeu; predsednik skupine Grupo Agbar, Ángel Simón; glavni direktor podjetja Saba, Josep Martínez Vila, in dr. Bonaventura Clotet ter ostali, so si ogledali različne prostore CASE SEAT, novega središča urbane mobilnosti podjetja.

Popoldne je SEAT-ov podpredsednik za prodajo in trženje ter izvršni direktor znamke CUPRA Wayne Griffiths naznanil ustanovitev nove znamke SEAT MÓ, ki bo spodbujala strategijo urbane mobilnosti s poudarkom na produktih in storitvah s področja mikromobilnosti, ki vključujejo SEAT MÓ eScooter 125 in SEAT MÓ eKick-scooter 65.

"Z znamko SEAT MÓ želimo zagotoviti individualno mobilnost za vse, CASA SEAT pa bo središče njenega delovanja. Barcelona bo testni poligon za razvoj rešitev za urbano mobilnost, ki se bodo potem razširile po vsem svetu," je dejal Griffiths.

Zadnji del ogleda je potekal v prostoru s konfiguratorjem vozil, kjer bodo kupci in obiskovalci lahko konfi-gurirali svoje vozilo znamke SEAT, in v salonu CUPRA Garage, kjer so si obiskovalci lahko ogledali CUPRA Formentor e-HYBRID, popolnoma nov model, ki je bil izdelan v Martorellu in bo kmalu na voljo na trgu.

SEAT MÓ: usmerjen v električno urbano mobilnost

SEAT je na zadnjem svetovnem kongresu Smart City Expo naznanil ustanovitev strateške poslovne enote, osredotočene na urbano mobilnost, ki sedaj pridobiva svojo lastno identiteto. Podjetje je predstavilo novi SEAT MÓ eKickScooter 65 in SEAT MÓ eScooter 125, SEAT-ovo prvo 100-% električno motorno kolo v 70 letih obstoja znamke, ki ima tudi poseben model za souporabo. Podjetje je tako danes potrdilo, da bo julija v Barceloni predstavilo svoje storitve za souporabo električnih motornih koles.

Lucas Casasnovas, vodja znamke SEAT MÓ, je poudaril, da "SEAT MÓ eScooter 125, SEAT MÓ eKickScooter 65 in naš vstop v svet souporabe motornih koles predstavljajo našo zavezanost k prilagajanju novim potrebam mest in njihovih prebivalcev na način, da jim ponudimo učinkovite in trajnostne rešitve za mikromobilnost."

Prostor za nov pristop v oblikovanju prihodnje mobilnosti

CASA SEAT z lokacijo v srcu Barcelone, na križišču ulice Paseo de Gracia in avenije Diagonal, je bila ustvarjena kot poklon Barceloni, mestu, v katerem se je pred 70 leti rodila znamka SEAT. Prostor je bil zasnovan s ciljem, da bi postal novo središče urbane mobilnosti in tako prispeval k iskanju rešitev za današnje izzive v sodelovanju z različnimi deležniki. CASA SEAT bo spodbujala druženje in izmenjavo idej z bogatim progra¬mom aktivnosti, ki bodo vključevale pogovore, delavnice in različne kulturne dogodke, med drugim pove¬zane z mobilnostjo, trajnostnim razvojem, tehnologijo in poslovanjem.

SEAT MÓ: usmerjen v električno urbano mobilnost

SEAT je na zadnjem svetovnem kongresu Smart City Expo naznanil ustanovitev strateške poslovne enote, osredotočene na urbano mobilnost, ki sedaj pridobiva svojo lastno identiteto. Podjetje je predstavilo novi SEAT MÓ eKickScooter 65 in SEAT MÓ eScooter 125, SEAT-ovo prvo 100-% električno motorno kolo v 70 letih obstoja znamke, ki ima tudi poseben model za souporabo. Podjetje je tako danes potrdilo, da bo julija v Barceloni predstavilo svoje storitve za souporabo električnih motornih koles.

Lucas Casasnovas, vodja znamke SEAT MÓ, je poudaril, da "SEAT MÓ eScooter 125, SEAT MÓ eKickScooter 65 in naš vstop v svet souporabe motornih koles predstavljajo našo zavezanost k prilagajanju novim potrebam mest in njihovih prebivalcev na način, da jim ponudimo učinkovite in trajnostne rešitve za mikromobilnost."